![]() |
# 8 | |
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
אני מדבר איתך על תוכנה רצינית אני בטוח שהיא תעלה יותר מ 800 ש"ח במחיר סופי בכל מקרה התוכנה תכלול מערך תמיכה שלם המתחלק ל 2 : מערך תמיכה ONLINE משמע LIVECHAT אשר ניתן לכבות אותו זמין, ומאפשר קבלת מידע אוןליין על כמה אנשים יש שתומכים בו זמנית. במידה ואין מישהו שיכול לתמוך ONLINE הלקוח יועבר למערכת שנקרא SUPPORT TICKET לפתיחת פנייה מסודרת עם פרטים, דרכים ליצירת קשר וכד'. ובפאנל ניהול יהיה לך מעקב אחר תקלות,תקלות שטופלו, תקלות פתוחות, אפשרות לשליחת תקלה במייל (לאחד התומכים לדוגמא) , מעקב אחר טיפול בתקלה וכד'. איך זה נשמע לך ? אני לא רוצה לפרט את כל האפשרויות כי מישהו אולי יגנוב את הרעיון.... יש פה הרבה עבודה אבל בסופו של דבר ייצא משהו מקצועי ביותר...שלא ייבייש את החברות הגדולות ביותר. ואני חושב שתהיה לזה היענות עצומה... אז נחזור לשאלה... עכשיו כשאתה יודע יותר פרטים..האם היית מוכן לרכוש מערכת כזאת ? |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|