הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
24-09-06, 03:51 | # 1 |
תודה על תרומתך.
|
סקר קטן בנושא לקוחות וניהולים
קודם כל אני מאד מקווה שלא טעיתי בפורום..קראתי את התאור שלהם בערך 5 פעמים.
אוקי אז הסקר הוא ככה... כמה מהחברות פה מוכנות להשקיע סכום כסף (נגיד 800 שקל) עבור מערכת שתאפשר צאט אונליין, תמיכה ישירה וכד' עם לקוחות עבור החברה של האיחסון דרך האתר של החברה.. ? אני מתכוון למערכת מקצועית שתאפשר ניתור תקלות ופתרון בעיות וכד'. |
24-09-06, 07:30 | # 2 |
עסק רשום
|
מערכת באנגלית
800 ש"ח כל חודש או חד פעמי או לשנה לכמה זמן הרשיון ? |
24-09-06, 10:29 | # 3 |
הוסטסניון
|
את האמת לא נראה לי שהרבה ירצו
__________________
nirstyle.deviantart.com אימייל: nirl28 [at] gmail.com מסנג'ר: dardy_nir10@walla.co.il |
24-09-06, 10:40 | # 4 |
אחראי פורום
|
המערכת - אתה מכניס תוכן והיא יושבת שם ולפי תשובות הלקוח עונה לו/ברגע שאין תשובה מפנה אותו לאחד מהתומכים (דרך פלאפון/איסיקיו).
או שצריך שיהיה מישהו בתוך הצ'אט כל הזמן (אדם לייב)? לגבי מה שאמרתי למעלה בראשונית, יש מצב שאקנה.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
24-09-06, 23:10 | # 5 |
תודה על תרומתך.
|
נגיד תשלום חד פעמי
עקרונית נראה לי שלייב זה הרבה יותר אמין.... מאשר בוט שעונה תשובות אפשר לעשות בוט כזה בלי בעיה אבל צריך שאלות מוגדרות מראש... והמערכת בעברית או באנגלית לפי בחירה... |
25-09-06, 07:43 | # 6 |
Permanently Banned
|
800 ש"ח חד פעמי למה שלא נקנה (:
בברכה , אושר כהן. |
25-09-06, 07:50 | # 7 |
מנהל ראשי
|
לא מאמין שיהיה לזה קהל,
לפחות לא כאן בפורום. |
25-09-06, 10:08 | # 8 | |
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
אני מדבר איתך על תוכנה רצינית אני בטוח שהיא תעלה יותר מ 800 ש"ח במחיר סופי בכל מקרה התוכנה תכלול מערך תמיכה שלם המתחלק ל 2 : מערך תמיכה ONLINE משמע LIVECHAT אשר ניתן לכבות אותו זמין, ומאפשר קבלת מידע אוןליין על כמה אנשים יש שתומכים בו זמנית. במידה ואין מישהו שיכול לתמוך ONLINE הלקוח יועבר למערכת שנקרא SUPPORT TICKET לפתיחת פנייה מסודרת עם פרטים, דרכים ליצירת קשר וכד'. ובפאנל ניהול יהיה לך מעקב אחר תקלות,תקלות שטופלו, תקלות פתוחות, אפשרות לשליחת תקלה במייל (לאחד התומכים לדוגמא) , מעקב אחר טיפול בתקלה וכד'. איך זה נשמע לך ? אני לא רוצה לפרט את כל האפשרויות כי מישהו אולי יגנוב את הרעיון.... יש פה הרבה עבודה אבל בסופו של דבר ייצא משהו מקצועי ביותר...שלא ייבייש את החברות הגדולות ביותר. ואני חושב שתהיה לזה היענות עצומה... אז נחזור לשאלה... עכשיו כשאתה יודע יותר פרטים..האם היית מוכן לרכוש מערכת כזאת ? |
|
25-09-06, 10:24 | # 9 |
מנהל ראשי
|
לא הבנת אותי נכון,
אני אישית? כרגע אנחנו לא מחפשים אפליקציה כזו, במידה וכן נהיה מעוניינים, נבחן את התוכנה שלך יחד עם אפליקציות אחרות. עם זאת, הקהל כאן בפורום לא נראה לי כקהל האידיאלי לתוכנה, ולא בגלל האיכויות שלה התוכנה, פשוט בגלל ש-800 ש"ח הוא תקציב שחלק מהחברות משקיעות בחודש להשכרת שרת (במקרה הטוב) או במקרה אחר, סכום של 16 חודש השכרת ריסלר. בהצלחה. |
25-09-06, 10:45 | # 10 | |
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
אהה הבנתי.... יש בזה משהו....כלומר אתה אומר שלא בדיוק כדאי לפרסם את זה פה.... יש משהו בדברים שאתה אומר... |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|