|
![]() |
# 1 |
Whatever
|
אגב, למי שאמר שבמידה והמחשבים מחובר peer to peer כל מחשב יקבל את מלוא רוחב הפס טועה.
במידה והמחשבים מחוברים ישירות אחד לשני עם ICS המהירות מתחלקת בין כל המחשבים המחוברים, במידה והמחשבים מחוברים דרך נתב (Router) כל מחשב מקבל רוחב פס שווה והמחשבים לא מפריעים אחד לשני בזמן הגלישה. LosNir: במידה וההאב מקבל 2 פניות בו-זמנית מכמה מחשבים - תהיה התנגשות - המידע לא יועבר (לא, ההאב לא לוקח פסק זמן וממשיך אח"כ - הוא לא מתכנת בהוסטס). בהצלחה..
__________________
תומר |
![]() |
![]() |
# 2 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
כדאי שתקרא את זה: http://www.netcheif.com/Articles/HSR/HSR.htm ![]() |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
Whatever
|
ציטוט:
"במקרה זה מתרחשת התנגשות מידע (collision) ושני המחשבים צריכים לשדר מחדש את המידע, לאחר המתנה של פרק זמן משתנה." המחשבים מחכים פרק זמן מסויים והם צריכים לשלוח מחדש את המידע כדי שהוא יעבור ליעד, ההאב עצמו מבחינתו זורק את המידע החוצה ומחכה לשידור חוזר ע"י המחשבים.
__________________
תומר |
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
כנראה שהייתה אי-הבנה, אבל בכל מקרה שנינו צודקים.... |
|
![]() |
![]() |
# 5 | |
Whatever
|
ציטוט:
אם אתה אומר, זה די רחוק דווקא ממה שאמרתי..
__________________
תומר |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
והיתה לי טעות קטנה, חפיף, עדיין אותו העיקרון ![]() |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|