|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
צפה בתוצאות הסקר: מה אתם הייתם לוקחים? | |||
סובארו B4 3.0 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 41.43% |
אוודי A4 2.0FSI |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 24.29% |
אלפא רומיאו 159 2.2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 34.29% |
מצביעים: 70. אינך יכול להצביע לסקר הזה |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 13 |
האקרפיטבול הנוסטלגי, 2003
|
פי תיהיו בריאים כמה תגובות רצות כאן (:
ה-2.0 היא אכן טורבו. אין ספק שמבחינת ביצועים ה-B4 שמה את כולם בכיס הקטן, אחרייה האוודי אבל המודל שלה יחסית ישן ואחרונה אך חביבה האלפא. כשמסתכלים על זה בתאכלס המהירות המירבית של האלפא שנחשבת הכי חלשה היא 222 קמ"ש ועושה מ-0 ל-100 ב-8 ומשהו שניות, ככה שגם אם הביצועים פחות טובים משאר הרכבים היא עדיין מכונית מהירה לכל דבר. דעתי האישית היא, אם כבר הולכים על אוודי הולכים על מודלים יותר "כבדים" A6 / A8, ה-B4 נפוצה מאוד וכבר "לא מיוחדת" מכונית מעולה אין ספק וחזקה מאוד אבל האלפא רומאו אוטו נדיר שלא רואים הרבה וגם כשרואים יש לו נוכחות עצבנית (:
__________________
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|