|
|
|
|
# 1 |
|
חבר על
|
תתנתק מהאינטרנט ותתחבר...אין דבר כזה שזה לא יעוזר..
|
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
במודם כבלים אין חייגן! |
|
|
|
|
# 3 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ב"ה
יכול להיות שיש לך IP קבוע. אולי אפשר לנסות לשנות הגדרות IP במודם.
__________________
קו ישר, כי אפשר גם אחרת |
|
|
|
# 4 |
|
חבר על
|
לא יודע כי התשתית שלי זה הכבלים וכל הזמן שהמודם ניהיה מכוער אני ממציא תרוץ שיבואו ויחליפו אותו אז מישהו מהוט בא...
תגיד לי איזה חברה אתה 012 netvision???? אני יביא לך את החייגן שלהם |
|
|
|
# 5 |
|
חבר מתקדם
|
נסה את התהליך הבא:
התחל => הפעלה => cmd בחלון השחור תרשום: ipconfig renew מקווה שעזרתי לך. בתודה, נתי. |
|
|
|
# 6 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 7 |
|
חבר מתקדם
|
נסה לנתק את המודם מהחשמל,
אח"כ תעשה ככה: כנס ללוח הבקרה, שם תחפש "חיבורי רשת" תיכנס שם יש לך "Local Area Connection" לחץ על זה קליק ימיני ו"תקן" אח"כ תחבר את המודם ועשה פעולה זו שוב. בברכה, נתי. |
|
|
|
# 8 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ב"ה
מה הכתובת IP הרישתית של המודם? אם אתה לא יודע תכנס ל http://10.0.0.138/ ותבדוק אם אתה יכול להגיד לו לקבל IP חדש משמה.
__________________
קו ישר, כי אפשר גם אחרת |
|
|
|
# 9 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
|
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|