|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 | |
חבר פורום
|
ציטוט:
אבי, אני חושב שהוא מקלל/מתעצבן, רק בגלל שמתחמקים ממנו ולא נותנים לו את התמורה לכסף שהוא נתן. במידה ואחד ממכם היה עונה לו ואומר לו את מה שאתה אומר עכשיו אז הסיפור הזה לא היה מתחיל מהתחלה, לענות ללקוח שמכרת לו מוצר זה דבר חובה אם לא לענות לכול לקוח..... אני חושב שאתה צריך לסגור את זה איתו ביפה בטלפון, כי הוא בצדק מקלל ומתעצבן אף אחד לא מחזיר לו תשובה, אף אחד לא מדבר איתו, לא עונים לו לפלאפונים וזה לא יפה. במידה ואותו לקוח מרגיש שהוא לא קיבל את מה שהוא היה אמור לקבל אז תחזיר לו את התשלום והוא ימחק את העיצוב, במידה ואתה חושש שהוא ישתמש בעיצוב ויעביר אותו לאנשים אחרים אז תחתים אותו על איזה שהוא מסמך שמחייב אותו למחוק את העיצוב בתמורה לקבלת התשלום. אם אתה לא מאמין לו אז תבקש בנוסף מההורים שלו לחתום. תזכור שאפשר לעשות הכול לקלל, לאיים, אבל הכי טוב זה לדבר כמו בני אדם וליישר דברים. מקווה שתקח את מה שאמרתי בתור משהו לחשוב עליו עד למחר.
__________________
![]() להזמנות ופרטים נוספים: סלולרי: 052-8-228390 אימייל: admin@isra-host.co.il איי סי קיו: 247-522-078 ישרא-הוסט מגון פיתרונות איחסון מתקדמים.
עסק רשום ומנפיק קבלות. Last edited by IsRa-HOSt; 23-06-06 at 01:16.. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|