הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Off-topic, מחשבים, קהילה ומשוב > Off-Topic וסיקורים

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 18-04-06, 13:24   # 25
Omer
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

ממש לא מדברים על החברות בהוסטס שמוכרות ג'יגה במסטיק,
הספקיות בארץ גונבות כסף בלי שום סיבה..

בחו"ל כל DATACENTER מספק איכות ושירות ברמה פי 100 על מה שכאן והמחיר גם הרבה הרבה יותר זול.. חבל שהמהירות חול-ארץ לאנשים בארץ היא לא גבוהה..
אבל, אין לנו ממש מה לעשות כדי לשנות את המחירים של הספקיות ככה שנאלץ לחיות עם זה..

ציטוט:
נכתב במקור על ידי eLad
כשאתה רוצה איכות, תמיכה ו 0 נפילות אז אתה משלם ומשלם טוב.
קח למשל דוגמא קטנה מ"האיכות" המאפיינת את כל העסקים שיש פה :

* אל תכנסו לאתר העסק שלנו כי הזה שקנה לנו את הדומיין הפנה את זה לאתר פורנו
* פרצו לנו לשרת וכל הקבצים נמחקו, אנחנו מתנצלים ותעלו את הקבצים שוב
* אנחנו מעבירים את השרת היחיד שיש לנו ארון ולכן 72 שעות האתר לא יהיה זמין, מתנצלים. אה ושכחנו להגיד.. עוד 48 שעות אח"כ לשינוי DNS
* המתחזק ששכרנו ב 50 ש"ח לחודש בטעות מחק לנו איזה קובץ סיסטם ולכן השרת בדאון. תודה ל XXX שסידר לנו שרת חלופי ביינתים (אה שיט, הוא עכשיו באילת, אז השרת יעבוד רק בסופשבוע הבא)

ובכלל, אני לא מבין את העסקים שיש שמתהדרים במעבדי dual xeon חדישים עם 3 ג'יגה זכרון שבקושי אחריות יש להם עליו ושלא נדבר על אנשי סיסטם שיכולים לתחזק את זה. אני מקווה שאתם לא באמת מצפים שלקוחות נורמאליים (חוץ מפורום פוקימון) יבואו לאחסן אצלכם. זה פשוט לא ייקרה כי אנשים מוכנים לשלם עוד כמה גרושים יותר כדי להבטיח שהמידע שלהם יהיה בטוח וזמין תמיד.

ובכלל, התודעת שירות של כל עסק פה היא ברצפה. רוצה לשמוע סיפור?

לפני הגיוס עבדתי באיזו חברת סלולאר וכשהייתי יוצא ונכנס למשרד הייתי מסתובב עם החולצה והלוגו שלהם עליו. יום אחד איש אחד ניגש אלי ומתחיל לבכות שרימו אותו ונתנו לו חבילה שבכלל הוא לא רצה ובתמיכה הם לא מוכנים להקשיב.

עכשיו בתכל'ס אני לא צריך להתעניין בבעיה שלו כי זה בכלל לא היה התפקיד שלי. אבל מה? אני יודע שהלקוח זה מי שמביא לי בסוף החודש את המשכורת והוא הבנאדם היחידי שבגללו אני עובד כאן. אתה מבין, הוא המלך.

מה עשיתי? לקחתי את המספר שלו והעברתי למחלקת שימור לקוחות. דאגתי שמישהו משם יתקשר אליו וישמע את הבעיות שלו ויעזור לו. אחרי שבוע התקשרי אליו בעצמי ווידאתי שאכן עזרו והכל הגיע על מקומו בשלום.
צודק, מסכים לכל מילה
גם אני ממש לא מבין את חלק מהדברים שרשמת למעלה

עומר

Last edited by Omer; 18-04-06 at 13:28..
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 05:53.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ