|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 21 |
חסום
|
בשעה שאמרתי בהתחלה הוא היה מחובר? הוא עצמו
לא וזה בטוח רק לפני חצי שעה בערך הוא התחבר הינה הוא רושם שהוא לא היה מחובר »°•aLoN•°« (AM 12:19) : נכון בשעה 23:11 הית בבית כן או לא? -=EREZ LEVY=- (AM 12:19) : הייתי[ »°•aLoN•°« (AM 12:19) : כיאילו מחובר -=EREZ LEVY=- (AM 12:19) : אני לא בבית שלי אני אצל דודים בגלל זה לא הייתי מחובר אז תבינו לבד.. Last edited by dj fm; 15-04-06 at 23:21.. |
![]() |
# 22 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
»°•aLoN•°« (AM 12:20) : נכון בשעה 23:11 הית בבית כן או לא? -=EREZ LEVY=- (AM 12:20) : הייתי[ »°•aLoN•°« (AM 12:20) : כיאילו מחובר -=EREZ LEVY=- (AM 12:20) : אני לא בבית שלי אני אצל דודים בגלל זה לא הייתי מחובר -=EREZ LEVY=- (AM 12:20) : אבל יש לנו עוד תומכים בחברה |
|
![]() |
# 23 |
חסום
|
סליחה על הדאבל לא הית יכול לערוך
אז ככה אני וארז הגענו לפשרה הוא מחזיר לי את הסכום הנדרש ביום שהוא חוזר הביתה ואני רושם הודעה התנצלות אז לא לרשום יותר הודעות ואם אפשר לינעול תודה ולילה טוב |
![]() |
# 24 |
הקדוש ברוך ה' =]
|
חבל מאוד לשמוע.
__________________
רוצים לקבל לנייד שלכם בדיחות ? שלח את המילה "חבלז" למספר 3636 ותקבלו בדיחה יומית. www.prasms.com הרשמו עוד עכשיו! יצירת קשר: איימיל- admin AT prasms.com ICQ: 128783 MSn- idan@idan.co.il |
![]() |
# 25 |
חבר בקהילה
|
יש לי כמה דברים לשאול אותך..
אם הוא לא התחבר לתוכנות המסרים, למה לא טילפנת אליו? אתה חשוב שבנאדם יכול לשבת 24 שעות מול המחשב ולטפל בלקוחות שלו? בשביל זה המציאו את הפאלפון. בקשר לנפילת השרת, גיא כבר ענה לך. הוא עובר שרת ביום שני וזאתי לא הייתה בעיה אצלנו. השרת היה פעיל יותר מ-99% uptime, כמו שגיא אמר, אז למה אנחנו צריכים לתת לך החזר? פעם הבאה שאתה רץ להוסטס להגיד דברים רעים על חברה מסויימת, תבדוק אם כל הפרטים שלך באמת נכונים. שיהיה לך המשך יום נעים, טל. |
![]() |
# 26 |
חסום
|
talr4 אם הית קורא מה רשמתי ללא עריכה!
הפאלפון בתיקונים והשעה שאני רשמתי זה לא שעה שלא יכול להיות שעה נורמלית 11 בלילה בקיצור לא קראת את כל מה שרשמו שהכול נפתר אז אמרתי לינעול שלא יהיה תגובות כמו שלך |
![]() |
# 27 |
חבר מתקדם
|
מאד מצטערת לשמוע,
ואני שמח שהגעתם לפשרה.
__________________
![]() Icq: 223636363 Email\Msn: barski_v@netvision.net.il Phone Number: 0546652746 ויהוסט ישראל - "פתרונות אחסון מתקדמים" |
![]() |
# 28 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
ב ) אל תגיד מחובר או לא זה ברור שעכשיו תגן אליו אתה מקבל ממנו כסף חחח ג ) בהצלחה ד ) לארז (ככה קוראים לו ?) למנהל חברה שעליה הביקורת לידיעתך חוק הגנת הצרכן אומר שגם אם יש חוזה ולא עברו 18 ימים מאז קיבל לקוח את השירות יש ביכולתו לקבל את כספו המלא ! אפילו אם יהיה חוזה האומר שמבטל שרות יקבל רק שקל עכשיו אפילו אם עברות 18 ימים יש סעיף בחוק זה האומר אפילו אם עברו 18 ימים אבל אותו לקוח לא מרוצה ומתלונן משמע אומר לא קיבל את מה ששילם עליו ? יוחזר כספו במלואו לך להוריך שאל מהו חוק הצרכן או תתקשר לאגודת הגנת הצרכן . בכל זאת פרש סרב על מנת שלא יגידו שבגלל שהוא משלם לך אתה כותב את זה עדיף שלא תתערב לא אני לא בא להגיד לך אל תתערב אבל זה ידוע שאם אתה מקבל ממישהו כסף אתה תעזור לו לא ? חחח בכל מקרה בהצלחה לכולם |
|
![]() |
# 29 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת. ג. ארז מוסר תודה ![]() ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי). עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל. חג שמייח ![]()
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
![]() |
# 30 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
בכל מקרה לא יעזור לך תקנון או לא חוג הגנת הצרכן קודם לך ! לאחר 60 יום אין אחזר כספי ! |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|