|
|
|
|
# 1 |
|
אחראי פורום
|
שלום,
עסק ליטסרב מאוכסן אצלי על השרת. אז ככה, ראיתי שציינת כמה דברים על השרת בביקורתך. אז ככה - לפני כשבוע קרתה תקלה בפאנל directadmin. שלחתי מייל אליהם והם לא הצליחו לסדר...לאחר נסיונות נואשים אבי (לומ) הצליח לתקן את הבעיה - ואני מודה לו מקרב לב על כך. לאחר מכן כתוצאה מבעיה זו השרת התדרדר עד למצב בו היה צריך לפרמט אותו. לא עשינו זאת מאחר וביום ראשון שעבר נחתם חוזה וקנינו שרת חדש (קנייה ולא השכרה) - נעבור אליו ביום שני הקרוב (אפשרי גם היום אבל אני לא דוגל בתחזוק חפיפי...) לכן היו נפילות. השרת עצמו - עד לפני השבוע לא היו נפילות בכלל והשרת עמד על 99% אפטיים! אז אני לא חושב שיש מה להעביר ביקורת על השרת כאשר אמרו לך שעוברים...זה לא שמשאירים את המצב ככה ולא מטפלים בו. רשמתי זאת כי אני רואה את החלק בביקורת שלך (חלק על השרת) כביקורת עלי...ואני לא מוכן לשאת בביקורת שלא הכי נכונה מאחר ואנחנו מטפלים במצב. המשך ערב נעים וחג שמייח .עריכה לאחר קריאת התגובות: מצטער לבעס אותך אבל ארז מחובר די הרבה זמן לתוכנות המסרים (איסיקיו)...אחלה בן אדם. אגב, הוא לא התחייב ל24 שעות תמיכה ביום אחרי הכל כולנו בני אדם לא?
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. Last edited by FreshServ.Net; 15-04-06 at 23:09.. |
|
|
# 2 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
ב ) אל תגיד מחובר או לא זה ברור שעכשיו תגן אליו אתה מקבל ממנו כסף חחח ג ) בהצלחה ד ) לארז (ככה קוראים לו ?) למנהל חברה שעליה הביקורת לידיעתך חוק הגנת הצרכן אומר שגם אם יש חוזה ולא עברו 18 ימים מאז קיבל לקוח את השירות יש ביכולתו לקבל את כספו המלא ! אפילו אם יהיה חוזה האומר שמבטל שרות יקבל רק שקל עכשיו אפילו אם עברות 18 ימים יש סעיף בחוק זה האומר אפילו אם עברו 18 ימים אבל אותו לקוח לא מרוצה ומתלונן משמע אומר לא קיבל את מה ששילם עליו ? יוחזר כספו במלואו לך להוריך שאל מהו חוק הצרכן או תתקשר לאגודת הגנת הצרכן . בכל זאת פרש סרב על מנת שלא יגידו שבגלל שהוא משלם לך אתה כותב את זה עדיף שלא תתערב לא אני לא בא להגיד לך אל תתערב אבל זה ידוע שאם אתה מקבל ממישהו כסף אתה תעזור לו לא ? חחח בכל מקרה בהצלחה לכולם |
|
|
|
# 3 | |
|
אחראי פורום
|
ציטוט:
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת. ג. ארז מוסר תודה .ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי). עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל. חג שמייח .
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
|
|
# 4 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
בכל מקרה לא יעזור לך תקנון או לא חוג הגנת הצרכן קודם לך ! לאחר 60 יום אין אחזר כספי ! |
|
|
|
# 5 | |
|
אקס מנהל
|
ציטוט:
60? אוליי 100? חוק הגנת הצרכן אומר שלקוח זכאי להחזר כספי תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר. אם תראה לי את החוק של ה-60 יום אני אשתוק. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|