|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 |
חסום
|
זה לא היה איום וזה לא היה עילך
ותודה עמיטל מי שצריך איכסון ילך אליו Last edited by dj fm; 15-04-06 at 22:55.. |
![]() |
# 12 |
הוסטסניון
|
בעיקרון הם לא מחוייבים לתמיכה 24/7 בתוכנות מסרים . (טלפון מחוייב תמיכה שהם מתחייבים) .
בכל מקרה לגביי העסק לייט סרב - אתה יוצא פה ממש ממש ממש לא בסדר ועם כל הכבוד אין לך שום זכות שלא להחזיר ללקוח שאינו מרוצה את כספו חזרה . אם זה הייתי אני ? הייתי פונה להורים שלך ישירות (אני חושב שלא עברת את ה18) . בכל מקרה לפי דעתי סיימו את העיניין יפה - תחזיר לו את הכסף שלו ותרגיעו את הרוחות . זה שהוא "מאיים" או "מקלל" או כל דבר אחר לא נותן לך את האפשרות להחזיק את כספו אצלך . שבוע טוב וחג שמח . בברכה , מאור . |
![]() |
# 13 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
תגיד לי מה אתה טיפש ?? אתה מאיים עליי באיסיקיו ואז אומר זה לא היה עליך ? |
|
![]() |
# 14 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 15 |
חסום
|
על האח שלך כי הוא דרש ואל תגיב יותר רק אנשים אחרים
ותודה מאור ומאור צודק זה לא סכום גדול בו תחזיר תרגיש טוב עם המצפון תקבל ביקורת עלי! ונסים את העינין Last edited by dj fm; 15-04-06 at 23:03.. |
![]() |
# 16 |
חבר על
|
לרגע התבלבלתי בניהם, עד שקראתי את הסוף והבנתי .
חבל מאוד לשמוע . ירין .
__________________
שלום לכולם, וחזרתי לפה :] |
![]() |
# 17 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
אם הלקוח דורש החזר כספי ובאמת שלא עבר מעל לתגיד שבוע יש לו את האפשרות לבקש את כספו בחזרה . ולהגיד לך את האמת ? כשאני רואה איך שאתה מתייחס אליו על גביי הפורום ? לא הייתי רוצה להישאר אצלך גם חצי שניה . זה לקוח - דבר אליו כאל לקוח . אני אישית עם הלקוחות שלי לא מדבר רציני והכל אבל אני לא מקלל אותם או יורד עליהם ![]() אני אישית הייתי בכל זאת פונה להורים שלך ורואה מה יש להם להגיד . אני מאמין שהם יחזירו את הכסף בלי הרבה בלאגן הריי זה סה"כ כמה שקלים לא משהו רציני שיעשה אותך עשיר יותר - עדיף לך להיות בנאדם טוב עם 20 שקל פחות מאשר לצאת ראש בראש עם לקוח שלא נהנה אצלך ובשביל מה ? בשביל 20 שקל מסכנים . זה לא מה שיעשה לך את החודש . בכל מקרה חג שמח ושבוע מעולה אני סיימתי עם התגובות פה . בברכה , מאור . |
|
![]() |
# 18 |
אחראי פורום
|
שלום,
עסק ליטסרב מאוכסן אצלי על השרת. אז ככה, ראיתי שציינת כמה דברים על השרת בביקורתך. אז ככה - לפני כשבוע קרתה תקלה בפאנל directadmin. שלחתי מייל אליהם והם לא הצליחו לסדר...לאחר נסיונות נואשים אבי (לומ) הצליח לתקן את הבעיה - ואני מודה לו מקרב לב על כך. לאחר מכן כתוצאה מבעיה זו השרת התדרדר עד למצב בו היה צריך לפרמט אותו. לא עשינו זאת מאחר וביום ראשון שעבר נחתם חוזה וקנינו שרת חדש (קנייה ולא השכרה) - נעבור אליו ביום שני הקרוב (אפשרי גם היום אבל אני לא דוגל בתחזוק חפיפי...) לכן היו נפילות. השרת עצמו - עד לפני השבוע לא היו נפילות בכלל והשרת עמד על 99% אפטיים! אז אני לא חושב שיש מה להעביר ביקורת על השרת כאשר אמרו לך שעוברים...זה לא שמשאירים את המצב ככה ולא מטפלים בו. רשמתי זאת כי אני רואה את החלק בביקורת שלך (חלק על השרת) כביקורת עלי...ואני לא מוכן לשאת בביקורת שלא הכי נכונה מאחר ואנחנו מטפלים במצב. המשך ערב נעים וחג שמייח ![]() עריכה לאחר קריאת התגובות: מצטער לבעס אותך אבל ארז מחובר די הרבה זמן לתוכנות המסרים (איסיקיו)...אחלה בן אדם. אגב, הוא לא התחייב ל24 שעות תמיכה ביום אחרי הכל כולנו בני אדם לא?
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. Last edited by FreshServ.Net; 15-04-06 at 23:09.. |
![]() |
# 19 |
חסום
|
צודק מאור אני אמרתי לו שיחזיר ושיצא נקי שיעשה מה שהוא רוצה
ופראש סרב חשבתי שהם יושבים על שרת אחר סליחה השרת היה בסדר חוץ מבעיה של נפילה הוא לא רוצה להחזיר בעיה שלו הוא יראה את התוצאות בעוד כמה ימים אני חושב אני לא מנסה לאים ! Last edited by dj fm; 15-04-06 at 23:08.. |
![]() |
# 20 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
אגב, אמרת שהוא לא היה מחובר היום? היום הוא היה מחובר...אני דיברתי איתו.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|