![]() |
# 11 |
חבר בקהילה
|
אני יצאתי לא בסדר ?
לא נראה לי. בשום שלב לא אמרנו שנרצה את הכסף בחזרה, עד שראינו שהמוצר היה לא לטעמנו - לגיטימי. יש לציין שלפני שהכסף הועבר לאלירן הוא הבטיח שבמידה והמוצר לא יהיה לטעמנו הכסף יוחזר במלואו ! יתרה מזאת, אני ממש לא "שיגעתי" את אלירן, אני אמרתי לו לאחר הגשת הסקיצה הראשונה בדיוק מה אני רוצה שישנה, הוא אמר שישנה, ולאחר שבועיים לא הגיש שום סקיצה למרות שהתחייב להגישה תוך שבוע. לאחר שבועיים הצלחתי לתפוס אותו ושאלתי אותו כמובן מה קורה עם העיצוב שלי ? אלירן ענה לי שהוא מאוד מאוד מצטער, אבל המחשב שלו התקלקל, והוא לא אשם שלוקח לטכנאי שבועיים לתקן אותו. עכשיו, אני שואל אתכם, תירוץ עלוב שכזה צריך לעניין אותי כלקוח ? רק כששמעתי את זה והבנתי שייקח לי עוד זמן רב לקבל את העיצוב שלי ביקשתי מאלירן את הכסף בחזרה. כמובן שיש לי לוגים שמוכיחים את זה, אם אתם רוצים תבקשו. עכשיו אחרי התגובה הזאת שלי אני מקווה שהבנתם מי יצא פה לא בסדר. אני רוצה לקבל את הכסף שלי בחזרה במלואו ולסגור את העניין הזה יפה. הביקורת הזאת הגיעה מפני שאלירן "עושה לנו טובה" ואמר שיחזיר חצי מהסכום. נראה לכם הגיוני ? לבחור שטען שאני "ילד קטן", ולאלירן שאמר שיש לי לקוח של פוקימון, אז א' גם לקוח של פוקימון הוא לקוח ככל לקוח, וב' האמן לי שאין הרבה חברות בסדר גודל שלנו בפורום הזה, אבל זה ממש לא הנושא כרגע. כמו כן, אני בטח לא רץ ומספר על כל דבר שקורה בעסק שלי, אתה יכול לערוך חיפוש ולבדוק אם איי פעם פירסמתי ביקורת כלשהי. כל מה שאני רוצה זה את הכסף שלי בחזרה במלואו, אני חושב שזה מגיע לי. יום טוב. Last edited by Elad - Q-host; 06-04-06 at 10:25.. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|