![]() |
# 10 |
חבר וותיק
|
לדעתי המצב נוצר מליקוי של הבנה בין לקוח לבעל מקצוע(\מנהל חברה) בגלל שמנהל החברה (זו חברה?) לא הציב שום מדיניות בנושא - אני מניח(כמו: איך יתנהל תהליך רכישת המוצר\תוך כמה זמן יספוק\כמה כסף יוחזר אם בכלל\מה קורה במצב שלקוח רוצה להקפיא עבודה\ועוד....).
מהשיחה הזו במסנג'ר הבנתי - כלום. עצתי (החסרת ניסיון ובטח לא חשובה כל-כך) היא ש: - הכסף יוחזר (כי גם אם המוצר ינתן הלקוח יצא עם "טעם" רע בפה). - להפנות את הלקוח לשותף של המעצב\חבר\מישהו שלא אכפת לו שיקבל תכסף במקומו. ו.. אני לא שופט מי רע מי נוכל ושטויות כאלה... וזה חסר טעם שתגיבו לי על זה - יהיה יותר טוב אם תגיעו להסכמה\פשרה.
__________________
פנוי לעבודה כמתכנת WEB - למידע נוסף: ליאור אמסלם. בניית אתרים באינטרנט - בלוג על בניית אתרים באינטרנט עם טיפים, מאמרים, מדריכי תכנות ועוד. משחקים אתר משחקים |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|