הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 18-03-06, 00:46   # 1
בן.נ.
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: Raanana
גיל: 36
הודעות: 1,859
שלח הודעה באמצעות ICO אל בן.נ. שלח הודעה באמצעות MSN אל בן.נ.

בן.נ. לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Loading.co.il
אני לא רציתי להתערב בזה וגם לא אתערב אבל מה שאני יכול להגיד שלצד הביקורות הטובות של אנשים כאן בהוסטס אני יודע על כמות לא מבוטלת של ביקורות רעות ושל פאשלות בשירות ובתמיכה וזה דבר שדניאל איכשהו מצליח להסתיר יפה מאוד בכמה ביקורות של כמה לקוחות בהוסטס...
זה בערך מה שאני ניסיתי להעביר...
לפחות בניסיון שלי איתם...הם ממש לא היו כמו בביקורות עליהם
הרבה נפילות...ומענה לא כל כך גדול

בכל מקרה באמת אני מאחל הצלחה...אני לא רואה כישלון של מישהו אחר כהצלחה שלי ...
דניאל בעל ניסיון טוב יותר ממני ובעל חברה יותר גדולה ואני מעריך את ההצלחה הרבה שלו מן הסתם..

בהצלחה בפתרון הבעיה שוב..
בן.
 
ישן 18-03-06, 00:57   # 2
The Predator
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 34
הודעות: 992

The Predator לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Co.IL
זה בערך מה שאני ניסיתי להעביר...
לפחות בניסיון שלי איתם...הם ממש לא היו כמו בביקורות עליהם
הרבה נפילות...ומענה לא כל כך גדול

בכל מקרה באמת אני מאחל הצלחה...אני לא רואה כישלון של מישהו אחר כהצלחה שלי ...
דניאל בעל ניסיון טוב יותר ממני ובעל חברה יותר גדולה ואני מעריך את ההצלחה הרבה שלו מן הסתם..

בהצלחה בפתרון הבעיה שוב..
בן.
אז זהו,
שאם לא הבנת,
אין פה שום תקלה .

ההודעה היא ממזמן שהודיעה על תקלה ,
משתמש הקפיץ את הנושא עם שאלה ,
התקלה נפתרה ממזמן .

נכון ..אני לא ישקר , התמיכה לא 100 אחוז.
אבל אם אתם הלקוחות ולא המשתמשים שניזונים משמועות ולא ניסו ולא כלום .
אם אתם , יש לכם משהו להעיר .
נסו לתפוס אותם - אני בטוח שדניאל/דניס יענו מתישהו .

ותדברו איתם על זה,עדיף מה'פירסום' הגדול והלא יפה באמת שלא שאתם עושים עליהם כאן בהוסטס .
אני חושב שכדאי לנעול את הנושא
הקפצה+ספאם מיותר .

ובאמת באמת , Iseral-Serv אתה הגבת על השרתים ?
השרתים שלהם מספר 1 בזה אני בטוח .

אולי התמיכה שלהם לא 100 אחוז כמו שאמרתי , אבל ילדים בני 12 כאן לא יתנו לי תמיכה מקצועית כמו שהם יתנו , גם אם הם יהיו זמינים רוב היום זה לא יהיה כמו שיחה אחת עם אחד מבייסיק .

דרך אגב,היום כבר עברו לשרת חדש והוא מהיר מאוד

לילה ?/בוקר?

טוב

מנהלים , תנעלו ..
שבת שייייייייילום!

Last edited by The Predator; 18-03-06 at 01:10..
 
ישן 18-03-06, 01:32   # 3
INFINITY
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 415
שלח הודעה באמצעות AIM אל INFINITY שלח הודעה באמצעות MSN אל INFINITY

INFINITY לא מחובר  

אני חושב שהחלט מיציתם את הנושא, אין טעם להפוך את האשכול הזה ליותר גדול ממה שהוא, כל הצדדים כבר הביעו את דעתם ואין טעם לשבת ולהתווכח פה על דברים קטנים.
מההכרות שלי עם דניאל, הכרות לא קצרה קיבלתי את הרושם של בן אדם ממש רציני, לא אחד מאלה ש"מעגלים בפינות" כדי לחסוך כמה שקלים כשזה בא על גבי איכות ובקיצור בחור לעניין.
בקשר לזמינות שלו אף פעם לא נתקלתי בבעיות, אומנם איני לקוח אלא ספק, אבל באולי %99 מהפעמים שהתקשרתי הצלחתי לתפוס אותו, ובמקרה בודד אחד שלא הצלחתי, תפסתי את דניס השותף שלו.
בקשר לאירוע שעשיתם אותו כזה ענק - אני מאמין שמדובר פה ב"נמלה" שפשוט אנשים פה נפחו. אין מה לעשות, קורה שיש תקלות חומרה, ואני חושב שלכל ספק כאן זה קרה בעבר ועוד ישוב ויקרה בעתיד, השאלה היא איך מתנהגת הספקית בעת התקלה וממה שיצא לי לראות על דניאל, מעבר לשום ספק ביסיק נטוורק הייתה החברה שהייתי בוחר לאחסן את האתר\מסמכים שלי במידה והיה לי צורך בכך.
יצויין, שיותר מכך, דניאל עשה ככל שהוא יכול להגן על המסמכים של הלקוחות למרות שהוא לא חייב, ומיגן את השרת בבקר RAID שפועל על RAID 1 שידוע גם בשם Mirroring מה שאומר שבמידה ודיסק קשיח אחד נופל, נשרף, נמחק, נפגם או כל דבר אחר, הדיסק הקשיח השני ממשיך לפעול ללא תקלות ובטח שבלי אובדן מידע.
התקלה שקרתה לפי מה שאני הצלחתי להבין מאוד מצערת, ככל הנראה הבקר RAID עצמו השתבש איכשוהו וגרם ל corruptions (שגיאות) בדיסק אחד, ועצם זה שהדיסקים הם ב RAID 1 כל השגיאות גם נכתבו לדיסק השני, אבל למיטב הבנתי הם הצליחו לשחזר את המידע בהצלחה.
נכון להיום, בייסיק-נטוורק הזמינו מאיתנו שרת מאוד מאוד מאסיבי, עקב בעיות שנגרמו בגלל מכס מדינת ישראל השרת מתעכב נכון לרגע זה כבר כמעט שבועיים, ויכול מאוד להיות שזה מה שגרם לחלק מהתקלות, אם כן, אנחנו בקיו-הוסט מאוד מצטערים.
מנהלים, אני חושב שהגיע הזמן לנעול, הרוב פה כבר הפך לספאם שחוזר על עצמו
 
ישן 18-03-06, 02:09   # 4
udi1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
הודעות: 70

udi1 לא מחובר  

אני חושב שאתה טועה. דבר ראשון מועברות פה ביקורות לגיטיומיות ואובייקטיביות לחלוטין - זכותו של כל לקוח להעביר כל ביקורת שהיא על חברה בה הוא מאוחסן. נכון שיצא לבייסיק שם טוב ואנשים עיוורים בגלל זה ולא מוכנים לקבל את המובן מאליו - דניאל פישל ובגדול.

כל אלה שאומרים שהם תמיד תפסו אותו - אני בטוח שכשהכל היה תקין לא היתה בעיה לתפוס אותו. אבל כרגע, בזמן שהכי קריטי ללקוחות הוא נעלם. אם זה היה למספר ימים הייתי מבין, בגלל שיש עליו המון לחץ, אבל שבועיים לא לענות, בשום שעה, בשום יום - זו כבר הגזמה.

בקשר לתקלה - כל האתרים נמחקו, כולל הגיבויים. אחרי שבועיים פנה אלי דניס (סוף סוף) ופתח לי חשבון זמני וביקש ממני להעלות גיבוי. העלתי אותו והוא משום מה לא עובד, וכל האתר הרוס כבר כמה שבועות. דיברתי איתו שוב והוא אמר לי לשלוח לו מייל עם כל הפרטים ושהוא יטפל בזה - גם זה לא קרה. מה אני אמור לחשוב?
גם את מלוא הכסף שהוא חייב לי עוד לא קיבלתי, וגם חייבו אותי פעמיים על הדומין שרכשתי מהם (וגם את הזיכוי הזה לא קיבלתי חזרה..)

"אני מאמין שמדובר פה ב"נמלה" שפשוט אנשים פה נפחו." - שמע אם אתה מחשיב את המצב הזה כנמלה אני לא יודע מה להגיד לך. כל האתרים , כל הגיבויים , הכל! נמחק. התומכים לא עונים המנהלים לא עונים. זו נמלה? אני באמת שלא מנפח כלום, ועובדה שחכיתי שבועיים +- עד שהחלטתי "לפתוח את הפה".

אני באמת לא מאחל לאף בעל אתר לעבור את מה שהולך עלי כרגע, ובטח לא את מה שעובר כרגע על דניאל - אבל הוא לקח על עצמו אחריות כשהוא פתח את החברה, והוא צריך לעמוד בה וזהו.
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:52.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ