![]() |
# 9 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
כל הנתונים מועברים מליבה לליבה (אם לזיכרון מטמון ואם לעיבוד מקומי) דרך זיכרון המערכת (Ram) וזה מאט את פעילות העיבוד מול מעבד חד ליבה מכוון שכל המידע תחת סביבה מקומית... ישנם הרבה יתרונות של ריבוי ליבות מול ליבות יחידות אבל משחקים זה לא אחד מהם... ואתה מתאר פנטזיה... אם באמת ככה הליבות היו מתפקדות זה היה עולם מושלם =] בפועל ליבה אחת מתפקדת בעוד השניה לא פעילה... לפחות עד שיש עומס על הראשונה ואז העומס מתחלק בליבה השניה! זה nWeb ולא Nweb :| וזה שוסטר :P |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|