הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 12-12-05, 22:03   # 10
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ליאור יש לי שאלה,
למה אתה לא יכול לבוא לקראת הלקוח ולהתחבר לאיסיקיו\מסנג'ר ולתת לו תמיכה? הרי הוא משלם לך איפה הטיפת כבוד לשך ללקוח אני בכלל לא אומר שהוא צודק שהוא לא התקשר או שלא השאיר הודעה אבל במקום לריב איתו שעות אתה מתחבר למסנגר שניה ושואל מה הבעיה...למה להגיע למצבים כאלו? אף פעם לא שמעת על "להתגמש עם הלקוח"? תבוא לקראתו סך הכל אם הוא יהיה מרוצה ממך הוא ימשיך איתך עוד ועוד חודשים מה המטרה שלך? להרוס לו תחיים בחודש הזה להגיד לו "לא התקשרת אין תמיכה" ושסוף החודש הוא יעזוב אותך? אני בטוח שלא אז תתתבגר כבר ותפסיק תקטעים האלו עם הלקוחות תלמד לתת תמיכה זה חלק חשוב ביחס בין הלקוח לבינך. אז הוא לא רוצה לבזבז כסף על שיחות אתה לא יכול לבוא לקראתו?

ושוב אני לא אומר שהוא צודק.
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:27.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ