|
![]() |
# 1 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
ובנוגע ל"הגינות מקצועית"? ממש לא, במידה והשירות אינו היה פעיל (למשך כ-72 שעות כפי שציינתי), מגיע לך פיצוי בלבד, לא מעבר. אין לי את הזמן ואת הרצון להמשיך את הדיון כאן, אבל כפי שציינתי - אין באפשרותי לשלוח את כספך חזרה, השירות פעיל ומוכן לשימוש כבר לפני כשבוע (ביום שבת). המשך יום נעים.
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 2 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
** לנושא : אני לא מבין מה חברות קטנות מוכנות לעשות בשביל קצת כסף , עדיף לך היה להחזיר לבחור את הכסף , שהכן מגיע לו מאשר להפנות אותו לתקנון שממש לא ראוי להיות תקנון של חברת אחסון אתרים . אתה מנסה לשמור על שם הטוב שלך ואתה רק הורס אותו עם תקנון כזה . *** ראיתי שחלק דיברו על החזר הכספי של 14 יום - הכן לא ממש תקף לגבי מוצרים וירטואליים , אבל גם התקנון של אותו בחור לא תקף גם - במידה והמוצר שהלקוח רכש וקיבל משהו אחר מהמתואר ( במיוחד שהשירות לא עבד מס' ימים ) . **** המלצה לרוב החברות הקטנות היום : כמה שכואב לוותר ככה על רווחים , עדיף לכם לוותר ולתת מאשר לספוג ביקורת שהיא נכונה ולהרוס לך את השם הטוב . |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|