הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 13-06-12, 14:33   # 1
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי DCaptain צפה בהודעה
כפי שציינתי במהלך ההתכתבות ביננו - הביקורת הזו לא תקפה מכיוון שהסכמת לתקנון השימוש בשירות.

לכן, אין התחייבות לגבי מתן החזרים כספיים כלל.

בנוסף לכך, כמובן שאני לא אשאיר לקוחות בצורה מוזנחת כזו, ולכן, מיד לאחר שההתכתבות ביננו החלה, ניסיתי להגיע איתך לפשרה (ואף לשדרג את השירות שלך בחינם).

במידה ואתה אכן לא מעוניין בשום פיצוי, אין לי איך לעזור לך כלל.

אין לי צורך להחזיר לך את הכסף מכיוון שאתה הסכמת לתקנון, הסכמתי לפצות אותך וסירבת לכל בקשה שלי להגיע להסדר.

בנוסף לזה, במהלך ההתכתבות בהודעה האחרונה שלי, ממש לא איימתי עליך כפי שציינת, הזהרתי אותך לא לפרסם חומרים סודיים של החברה בפומבי (ואני שמח שלא עשית את זה).

אני תמיד שמח לשמוע ביקורת, ומקווה שכעת אתה יכול להבין כי הביקורת הזו אינה תקיפה בשום לשון (לאחר אישור התקנון).
אני הרבה פעמים לא מבין התנהלות של מנהלי חברות אחסון,
הרי לא נראה שיש כאן אי הסכמה על בעיות הזמינות - אז למה "הביקורת הזו לא תקפה"?
הביקורת בהחלט תקפה - לקוח רכש שירות של זמינות אתר - הוא לא קיבל את השירות ולכן אינו מרוצה.

במקום להתווכח אם מגיע לו, לא מגיע לו לפי התקנון.. ומכיוון שאין וויכוח על מהות התקלה,
למה פשוט לא להחזיר את הכסף ללקוח?

את השירות שהוא קנה - הוא לא קיבל, אז מה הסיפור?
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
 
ישן 13-06-12, 14:36   # 2
DCaptain
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הודעות: 134
Send a message via Skype™ to DCaptain

DCaptain לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי דניאל צפה בהודעה
אני הרבה פעמים לא מבין התנהלות של מנהלי חברות אחסון,
הרי לא נראה שיש כאן אי הסכמה על בעיות הזמינות - אז למה "הביקורת הזו לא תקפה"?
הביקורת בהחלט תקפה - לקוח רכש שירות של זמינות אתר - הוא לא קיבל את השירות ולכן אינו מרוצה.

במקום להתווכח אם מגיע לו, לא מגיע לו לפי התקנון.. ומכיוון שאין וויכוח על מהות התקלה,
למה פשוט לא להחזיר את הכסף ללקוח?

את השירות שהוא קנה - הוא לא קיבל, אז מה הסיפור?
את השירות שהוא קנה הוא קיבל, ולכן אין צורך להחזיר לו את כספו.

האתר שלו היה באוויר מעל 10 ימים, וזה כבר שליש מתקופת החודש, ולכן לא אוכל לתת לו החזר כספי.

ובקשר לביקורת - הביקורת היא על כך שהלקוח אינו קיבל החזר כספי מלא, והוחלט לפצות אותו בדרכים אחרות אף שהוא סירב לכל פיצוי למעט החזר כספי מלא.

ולכן, הביקורת הזו ממש לא תקפה, התקנון אמר את שלו, אני כמובן ניסיתי כפי שציינתי להגיע לפשרה כלשהיא עם הלקוח, אך הוא סירב לכך.
__________________
דניאל גולוב.
 
ישן 13-06-12, 17:38   # 3
Tomer
Whatever
 
Tomer's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 7,039
שלח הודעה באמצעות MSN אל Tomer Send a message via Skype™ to Tomer

Tomer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי DCaptain צפה בהודעה
את השירות שהוא קנה הוא קיבל, ולכן אין צורך להחזיר לו את כספו.

האתר שלו היה באוויר מעל 10 ימים, וזה כבר שליש מתקופת החודש, ולכן לא אוכל לתת לו החזר כספי.

ובקשר לביקורת - הביקורת היא על כך שהלקוח אינו קיבל החזר כספי מלא, והוחלט לפצות אותו בדרכים אחרות אף שהוא סירב לכל פיצוי למעט החזר כספי מלא.

ולכן, הביקורת הזו ממש לא תקפה, התקנון אמר את שלו, אני כמובן ניסיתי כפי שציינתי להגיע לפשרה כלשהיא עם הלקוח, אך הוא סירב לכך.
נשמע שאת שירות האחסון ש Daniel צריך היה לקבל - הוא לא קיבל. להפך, השרת רוב הזמן לא היה זמין.

האתר לא היה זמין במשך 3 ימים - אתה יודע מה זה שלושה ימים לאתר אינטרנט? זה המון! אתה לא יכול להרשות שדבר כזה יקרה. יצא שקרה? לא הצלחתם לטפל בתקלה? תפצה את הלקוח יחסית על הזמן שהשירות לא היה זמין.
היה והלקוח עזב את החברה בגלל התקלות? החזר לו את החלק היחסי מהתשלום. במקרה שלך -

קוד:
24$ / 3 months = 8$/month
8$*2 = 16$/ two months
8$/30 days a month = 0.26$ / day
0.26$*20 = 5.2$ / for 20 days the server was off
Refund: 21.2$ for two months and 20 days.
וזה לדעתי החישוב שצריך להיעשות ולזכות את הלקוח על התקופה (יצאתי מנקודת הנחה שהלקוח שילם ל- 3 חודשים מראש, סכום של 24 דולר כפי שנרשם בחשבונית)

אתה מוכן ללכלך את השם שלך ברשת בשביל 21 דולר? באמת? זו חשיבה עסקית מעוותת.

לגבי הביקורת עצמה, אני לא רואה סיבה שהביקורת תהיה לא תקפה. הלקוח מתלונן על כך ששילם עבור שירות אחסון אתרים וקיבל בתמורה אוויר - מהות הביקורת היא לא על ההחזר הכספי אלא על זמינות השרתים והיחס ללקוח.
__________________
תומר
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 06:51.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ