הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 05-03-09, 13:29   # 1
CasPer.
חבר בקהילה
 
CasPer.'s Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 314
שלח הודעה באמצעות ICO אל CasPer. שלח הודעה באמצעות MSN אל CasPer.

CasPer. לא מחובר  

נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.
__________________
  Reply With Quote
ישן 05-03-09, 14:56   # 2
hilfiger
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 450

hilfiger לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי CasPer. צפה בהודעה
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.
אני נותן לו למעלה מ 20 יום !
אני מסכים איתך שנפילה של אפילו דקה יכולה להיות משמעותית אבל תשים לב כמה מצחיק זה שכמה ימים לפני ההחלפה הוא המליץ ללקוחות הוא אמר שיכתוב ביקורת טובה
פתאום בגלל החלפה הוא בא ורושם דבר כזה...
כנראה זה באמת נעשה ברגע של כעס שעכשיו אוליי וא מצטער על זה
שים לב שהוא רושם ביקורת כאשר הוא עוד לי קיבל את כל התקופה עליה הוא שילם!
  Reply With Quote
ישן 05-03-09, 15:17   # 3
Scolpy
עסק רשום [?]
 
Scolpy's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הודעות: 520
Send a message via Skype™ to Scolpy

Scolpy לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי hilfiger צפה בהודעה
אני נותן לו למעלה מ 20 יום !
אני מסכים איתך שנפילה של אפילו דקה יכולה להיות משמעותית אבל תשים לב כמה מצחיק זה שכמה ימים לפני ההחלפה הוא המליץ ללקוחות הוא אמר שיכתוב ביקורת טובה
פתאום בגלל החלפה הוא בא ורושם דבר כזה...
כנראה זה באמת נעשה ברגע של כעס שעכשיו אוליי וא מצטער על זה
שים לב שהוא רושם ביקורת כאשר הוא עוד לי קיבל את כל התקופה עליה הוא שילם!
אני הייתי כותב מעל ל24 ימים(זה המינימום שקבענו - מפה אפשר רק לעלות).

המלצתי כי הלקוחה רצתה אחסון בזול, ובמילא האחסון הקודם שלה היה נופל.
אז אם כבר שניהם יפלו - עדיף להם לקבל אחסון ביותר זול עם מפרט גבוהה יותר.

זה לא היה ברגע של כעס.
כתבתי את זה בכלל אתמול ולא באותו היום.

ומתי תבין שזה לא משנה!

אם אני אתחייב לשנה, אני אצטרך לחכות שנה בשביל לפרסם ביקורת?


אין לי כבר מה להתווכח.
אני מסביר ואתה טוען שוב, זה לא יגיע לשום מקום.
__________________
יונתן -
מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net
מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net

בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות



Last edited by Scolpy; 05-03-09 at 15:49..
  Reply With Quote
ישן 22-03-09, 14:43   # 4
orv89
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2006
הודעות: 128

orv89 לא מחובר  

אני מכיר את הוד, לפני שנה עבדתי אצלו ואני יכול להגיד שהוא אדם שעומד במילה שלו.
  Reply With Quote
ישן 05-03-09, 14:56   # 5
KingSnake
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 361

KingSnake לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי CasPer. צפה בהודעה
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.
בדיוק ככה. מדובר ביחס ללקוח. אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת בדיוק כמה כסף הפסידו יונתן ומאור, אבל זה גם לא עניינו. כנראה שהוד צריך ללמוד מעט איך לטפל בלקוחות שלו.
__________________
הבלוג שלי - בלוג הנחש
הצעקה - the Shout
  Reply With Quote
ישן 05-03-09, 18:09   # 6
IsraKal.co.il
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 405

IsraKal.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי CasPer. צפה בהודעה
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.
למה לא, זוהי התאוריה שלי וזכותי להציג אותה! חוצפן !
פוגעות באדם שאליו אני מדבר? לא זו המטרה שלי ולכן רשמתי שזוהי רק התאוריה שלי!
ניסיתי להבין אותו, אבל שראיתי שהבחור אמר "רציתי לרשום חיובית ובסוף רשמתי שלילית", משהו עצר בעדי להבין אותו .
תמשיכו לריב בלעדי, אני בחוץ !
שיהיה לכולם חג פורים שמח וערב טוב!
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 00:33.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ