ציטוט:
נכתב במקור על ידי SlipY
למנהל יש אחריות על כל מה שהוא מתחייב כלפי הלקוח.
כלומר:
בשירות, בתמיכה , במחיר ובשאר התנאים שבהם עובד אותו מנהל.
מצד שני, למנהל יש גבול אחריות למשל, כאשר לקוח לא עומד בתנאי השימוש.
וכאן זה נתון בין כל מנהל ומנהל מה הוא מחליט לעשות האם להשעות את המשתמש או להזהיר אותו וכו'.
|
יפה אמר, ופה זה נגמר, אף אחד לא יכול להכריח אף מנהל אם להיות נחמד או לא...
בבית משפט אף אחד לא נחמד, ואם מישהו מחליט להיות נחמד, זה זכותו. בעניין הנחמדות זה עניין סובייקטיבי לגמרי.
איל
מנהל נחמד
שרתים.