![]() |
# 20 | |
Whatever
|
ציטוט:
אתה ו Hostrank מתחבאים מאחורי חוזה דרקוני (שאני די בטוח שכלל לא חוקי) שנאמר בו "אין החזר כספי אלא אם אמרנו אחרת", למרות שמכרת ללקוח חבילת אחסון אתרים שהייתה זמינה כ- 25% מהתקופה? מכרת לו אוויר ואתה לא מוכן להשיב לו את כספו (בניכוי הזמן שהשרת אכן פעל כמצופה). לגבי הפיצוי שהוצע - הצעת ללקוח, אם הבנתי נכון, שבוע אחסון או קרדיט לקניות חוזרות בעסק - אתה חושב שלקוח מאוכזב יסכים לקבל דבר כזה? זה בערך כמו שחברת תקשורת (סלקום, אורנג', פלאפון, גולן טלקום, הוט מובייל או אחת החברות הוירטואליות) ימכרו לי חבילת תקשורת אבל במשך 25% מהזמן - אין לי אפשרות בכלל להוציא שיחות או SMSים! אתה חושב שכלקוח, אני ארצה להישאר? אני אחזור אליהם? אני אגיד להם תודה רבה, יום טוב ולהתראות. אגב, הייתה תקלת ענק בסלקום לפני כשנתיים, בעקבותיה פוצו כלל הלקוחות בשבוע שיחות חינם (יתרה מכך, הלקוחות קיבלו זיכוי כספי על כלל השיחות והמסרונים שנשלחו בתקופה מסוימת לפני ואחרי התקלה! (לקריאה נוספת, לחץ כאן) זה, אגב, פיצוי לעניין. הוריד לי את החשבונית באותו החודש מ- 800 ש"ח לכמעט 500 ש"ח ותודה רבה לסלקום (אע"פ שלא היה לי ולו קשר קטן לתקלה - לא הושפעתי ממנה). קח לתשומת לבך, אתה לא מתנהל בחכמה ואני ארשה לעצמי לומר שבצורה די טיפשית.
__________________
תומר |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|