הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 13-06-12, 21:59   # 20
Tomer
Whatever
 
Tomer's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 7,039
שלח הודעה באמצעות MSN אל Tomer Send a message via Skype™ to Tomer

Tomer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי DCaptain צפה בהודעה
ממש לא נכון.

בתור הביקורת - היא ממש אינה תקיפה, למה? מכיוון שבוודאות בתקנון השימוש בשירות נכתב כי לא יינתנו החזרים כספיים אלא אם צד א' (החברה) תחליט לעשות כך.

האם עליי לוותר על כסף כלשהוא על מנת למנוע ביקורות? אני שמח מאוד שיש אנשים משני הצדדים שמביעים לי ביקורת על החברה, למרות שרובם מרוצים - התקלה אכן קרתה, וזה גרם לסיבוכים מיותרים - לא אוכל להחזיר את כספם של כל הלקוחות שלי (כמובן שהיו הרבה אחרים ש"איימו" בפתיחת ביקורת)

בנוגע לגוגל? כמובן שאני מניח שהלקוחות הנוכחים (והחדשים) ברשותי לא יתייחסו ברצינות לכזו ביקורת.

3 ימים ללא אפשרות לעבוד על השרת הינם נזק כביר ביותר, אך זה אינו בשליטתי, ולכן החלטתי לפצות את הלקוח בצורה אחרת - אך הוא סירב בכל תוקף לכל הצעה שלי.

החזר כספי ממש לא אוכל לתת.

לאחר כחצי שנה ללא כל בעיה, זו הבעיה היחידה שנוצרה לנו מאז ומתמיד (כפי שמצויין בכתובת: http://clients.hostrank.co.il/serverstatus.php) ואני אצטט:


אני לא רואה שום סיבה להמשיך לדון בביקורת זו.

בהצלחה.
אתה מבין שהעקשנות שלך לגבי החזר כספי של 22$ (כ- 85 ש"ח, פחות מעלות ארוחה זוגית במסעדת המבורגרים נחמדה ופחות מרבע מיכל דלק) תוביל לכך שלקוחות פוטנציאליים שיגיעו אלייך דרך Google ויראו את הביקורת הזו, יברחו ממך?

אתה ו Hostrank מתחבאים מאחורי חוזה דרקוני (שאני די בטוח שכלל לא חוקי) שנאמר בו "אין החזר כספי אלא אם אמרנו אחרת", למרות שמכרת ללקוח חבילת אחסון אתרים שהייתה זמינה כ- 25% מהתקופה? מכרת לו אוויר ואתה לא מוכן להשיב לו את כספו (בניכוי הזמן שהשרת אכן פעל כמצופה).

לגבי הפיצוי שהוצע - הצעת ללקוח, אם הבנתי נכון, שבוע אחסון או קרדיט לקניות חוזרות בעסק - אתה חושב שלקוח מאוכזב יסכים לקבל דבר כזה? זה בערך כמו שחברת תקשורת (סלקום, אורנג', פלאפון, גולן טלקום, הוט מובייל או אחת החברות הוירטואליות) ימכרו לי חבילת תקשורת אבל במשך 25% מהזמן - אין לי אפשרות בכלל להוציא שיחות או SMSים!
אתה חושב שכלקוח, אני ארצה להישאר? אני אחזור אליהם? אני אגיד להם תודה רבה, יום טוב ולהתראות.

אגב, הייתה תקלת ענק בסלקום לפני כשנתיים, בעקבותיה פוצו כלל הלקוחות בשבוע שיחות חינם (יתרה מכך, הלקוחות קיבלו זיכוי כספי על כלל השיחות והמסרונים שנשלחו בתקופה מסוימת לפני ואחרי התקלה! (לקריאה נוספת, לחץ כאן)
זה, אגב, פיצוי לעניין. הוריד לי את החשבונית באותו החודש מ- 800 ש"ח לכמעט 500 ש"ח ותודה רבה לסלקום (אע"פ שלא היה לי ולו קשר קטן לתקלה - לא הושפעתי ממנה).

קח לתשומת לבך, אתה לא מתנהל בחכמה ואני ארשה לעצמי לומר שבצורה די טיפשית.
__________________
תומר
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:03.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ