|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 3 | |
חבר בקהילה
|
מספר שאלות
ציטוט:
2. האם ניסית את התמיכה שלהם ב-3 לפנות בוקר? 3. כמה אתה משלם עבור כל האחזקה מסביב כולל אחסון השרת ? 4. מה קורה במצב בו השרת מת (נשרף לו רכיב), האם הם יחליפו לך למשהו זמני עד אשר אתה תצליח לתקן את השרת. 5. האם התמיכה שלהם זה... "תשאיר הודעה נחזור אליך" או שמתבצע על המקום. 6. במקרה ויש לך תקלה, האם אתה מדבר ישירות עם הטכנאים או פקידה שמעבירה לטכנאים ואז נוצר זמן "המתנה" עד שהתקלה מתבצעת. 7. בהמשך לשאלה 6, כמה זמן ממוצע לוקח לפתור תקלה מרגע שהעלת אותה. 8. האם בדקת אותם ביום שישי בערב? (לצורך העניין, כולם יוצאים למסיבות וכל מני כאלה.. האם להם יש טכנאי תורן?) נראה לי סיכמתי.. אלו שאלות שאתה צריך לענות עליהם ואני אבקש את התשובה לכל אלה. 8 השאלות הללו יתנו לך אינדיקציה האם היא חברה טובה או לא... ואני אשמח לקבל תשובה להם ואולי אף אשקול מעבר כאשר יגיע הזמן. יום טוב. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|