|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 19 |
חבר וותיק
|
על הפרצוף
אני לא הולך להתפלסף ולשחק בחתול ועכבר אבל אני מבקש ואפילו דורש עכשיו ומראש לקבל שיחת טלפון לעדכון המצב ביום ראשון או שני כשיש חדש ובנוסף לכך הסבר מפורט על מה הולך לקרות בעתיד על מנת שמצב כזה לא יחזור על עצמו וכמובן איזהשהו פיצוי שעליו נסכם בינינו.. כי יש פה רווחים עכשוויים שמתו ורווחים עתידיים שמתו, במיוחד שבאתר שאני מאחסן על השרת הUPTIME הוא דבר קריטי והמוניטין של האתר ירד לרמת הרצפה ברגע שהשרתים נפלו ועם כל יום זה ממשיך.. בנתיים שבת שלום וחג שמח ובהצלחה עם סידור השרת ![]()
__________________
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|