ציטוט:
נכתב במקור על ידי dvirhazout
דבר ראשון- תודה!
onemancrew- ביקשתי את הקוד אבל אמרו לי שגם ב Postal priority של USPS אין להם קוד. אני יודע שזה מוזר אבל לך תבין.
הדואר והמכס מפילים אחד על השני את השאלות ומטרטרים אותי בטלפונים. אני התייאשתי ואחכה בשרט לאיזשהו מכתב.
בנתיים עידכנתי את המוכר לגבי כל מה שהתרחש וכמו אמריקאי נחמד הוא פשוט לא שאל הרבה שאלות ושלח את המוצר פעם נוספת. אני בספק אם זה היה קורה עם מוכרים בארץ.
ורק לציין- זו חברה, לא מוכר פרטי ככה שבחרתי את האפשרות השליחה הטובה מבין השניים שהיו להם שזה המקסימום שיכולתי לעשות במצב הזה. מקווה שהחבילה הפעם תגיע כמו שצריך.

|
זה לא רלוונטי בכלל אם זאת האופציה הטובה יותר או הגרועה יותר שסופקה על-ידי המוכר. אם המשלוח נשלח ללא tracking אני לא מבין למה זה מפתיע אותך שלא יכולים לבדוק לך איפה הוא נמצא. מה אתה מצפה מהם לעשות? להגיד לך לחכות על הקו וללכת לאולם מיון, להפוך את כל השקי דואר על הרצפה ולחפש שם את החבילה שלך?
אגב אמריקאי נחמד - גם אתה תהיה ישראלי נחמד וכאשר תקבל את המוצר פעמיים תחזיר לו את המוצר השני?