![]() |
# 10 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
א. קיימת היררכיה בסוג התקלות ובזמן המושקע לפתרונן, במקרים דחופים תמיד קיימת תמיכה טלפונית. ב. מרבית הבעיות או תקלות שלקוחות נתקלים בהן אינן תקלות שדורשות טיפול מיידי וסובלות דיחוי, עקב כך ההבדל בין שעה לחמש שעות בזמן הפתרון אינו משמעותי. ג. אתה מוזמן לשאול את הלקוחות שלנו אם למישהן ששלח אימייל באמת לקח 48 שעות עד שהוא קיבל תגובה, בדרך כלל זה עניין של שעה עד ארבע שעות מעת שליחת המייל, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה תקופת הארכה למקרים שבהם אנו צריכים להשקיע יותר זמן במציאת פתרון לסוגייה. עומר |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|