|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
א.פורום תוכנה
עסק רשום דירוג מסחר: (0)
|
[מחפש] עבודה בנושא התמיכה הטכנית
שם : אור (דניאל) .פ.
אייסיקיו: באופן פרטי. MSN: orpol5@hotmail.com Mail: admin@polaczek.co.il עוסק מעל ל-5 שנים בתחום האינטרנט, ומעוניין לעבוד כתומך טכני בחברת איחסון. ידע נרחב בתחום האינטרנט והשרתים, ואני חושב שאני מסוגל לתרום. שפה רהוטה, ללא שגיאות כתיב, יכולת ניסוח ברמה גבוהה,סבלנות, סובלנות, רצון לעזור, מוטיבציה להצלחה והתקדמות, בעל יכולת למידה מהירה, כל נושא שיירדש אוכל ללמוד. נסיון אדמינסטרטיבי רחב ונסיון בהדרכה ושיטתיות בלימוד - אפשרות לניהול מחלקת תמיכה. ידע בשרתי לינוקס. ידע בשרתי ווינדוס. שרתי רדיו . התקנת שרתי משחק תהיה רלוונטית במידה והחברה המעסיקה תספק שרת לתקופה של שבוע למטרת הלימוד. שליטה מלאה ב DA אנגלית / עברית ו Plesk וCPANEL. דומיינים בינלאומיים וישראלים - ידע נרחב בטיפול בדומיינים (עדכוני DNS, הדרכה לעבודה עם לוחות בקרה, וכו'). מתקין את כל סוגי המערכות המוכנות (PHP, ASP). לא מתקין מודים באף אחת מסוגי המערכות המוכנות ו/או התקנת עדכוני אבטחה. - שליטה מלאה במערכות PHPBBHeb, IPB, VBulletin אפשרות לטיפול בשגיאות ותקלות. -- שני קורסים בתכנות ובניית אתרי אינטרנט (Html + Javascript) במשך שנתיים מטעם חברת יורוסוניק. -- נסיון בהדרכה בבניית אתרים, ובגלישה באינטרנט. ידע נרחב בשפות תכנות: Html,JScript,ASP,Xhtml,PHP,WAP ועוד מספר, עם ידע בסיסי. וידע רב בבנית ישומי Visual Basic.NET וגם ב ויז'ואל בייסיק 6. (הכולל ידע ב ADO.NET ו ASP.NET) . נסיון עבודה עם מסדי נתונים: ,MySql, ADO.NET, Sql, ACCESS . דגש על ידע נרחב בשפות צד שרת. בניית מערכות בהתאמה אישית לפי דרישה (מערכות עדכונים / לוחות בקרה וכו') תומך טכני לשעבר בחברת Serv-net.co.il. תומך טכני לשעבר בחברת FreshServ.Net . תומך טכני למשך חצי שנה בחברת Gold-host. המלצה מתאי קאיש. המלצה מ A1ex (טו-סנד). ניתן לראותן באשכול: http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=31654 אנגלית ברמת שיחה גבוהה. אני מדגיש - אינני מתכוון לעסוק בהתקנת מודים, בעיניי זהו בזבוז זמן מיותר. התמורה שאני מבקש - רייסלר, בהתאם למספר תנאים. התמיכה תינתן דרך תוכנות המסרים ICQ, מסנג'ר וSKYPE ובנוסף אם יש אז גם דרך מערכת התמיכה של האתר. כמובן שגם תמיכה בדוא"ל אפשרית. וכן גם בהשארת הודעות במנוי הספיקו. -- אני לא מתכוון לתת מספר טלפון נייד / כל פרט אישי אחר -- התמיכה היא דרך חלונות אינטרנט בלבד. במידה ויוצא מספר מטעם החברה (כרטיס חיוג [PRE-PAID] / הפניית מספר, לא אמורה להיות בעייה) -- -= אני מבקש שאך ורק אנשים רציניים שבאמת מעוניינים יגיבו, שבעתי מהצעות שווא =- |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|