ציטוט:
נכתב במקור על ידי DCaptain
מעולם לא נתתי "תרוץ" שהבעיה היא בחוות השרתים או משהוא דומה לכך, הבעיה פורטה ללקוח באופן מלא, ומיד לאחר שהשרת חזר עדכנתי אותו.
לגבי החזר כספי? במידה ואתן לדניאל החזר כספי כפי שביקש, מה עם הלקוחות האחרים שלי? לא אוכל להחזיר כספים של מעל 2000 ש"ח חזרה ללקוחות שלי (עבור 3 ימים שהשרת לא היה בתפקוד).
לסיכומו של דבר - כעת אני ודניאל מגיעים להסכם משותף שיוציא את שני הצדדים מרוצים, בסיום ההסכם הוא יחזור לאשכול ויגיב חזרה שהכל הסתדר ביננו.
|
אם כל הכבוד אני לא מאמין שב-3 הימים האלה צברת לך לקוחות של 2000 שקל , אף אחד לא אמר לך להחזיר כסף לכל הלקוחות הקיימים עוד לפני . מדובר בלקוחות שרק רכשו חבילה לא כפי שהיו אמורים לקבל לפחות בחודש הראשון שלהם .
* לפחות אני מקווה שתשנה את התקנון שלך . כי היום ,וזה ידוע שרוב הלקוחות לא מסתכלים על תקנון לפני שהם רוכשים וזאת הטעות , ממליץ לכל מי שמחפש לקנות משהו מחברות קטנות שקודם ילך לתקנון . ודרך אגב התקנון שלך ממש לא נחשב תקנון שירות נורמלי יש הרבה "חורים" במה שרשום שם שבכיף אפשר להגיש תביעה , אפילו אם הכנסת שורה שאין החזר כספי . ממליץ לך לפנות לעורך דין ולסגנן תקנון שירות שיעמוד גם בבית משפט .