|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
משתמש - היכל התהילה
|
[דיון]אחריות המנהל ללקוחותיו.
ברוכים הבאים לדיון הראשון והכללי בפורום ניהול חברות אחסון, העוסק באחריות המנהל ללקוחותיו.
פעם בתקופה מסוימת, יפתח אשכול שבו יתבצע דיון מאורגן אודות נושא מסוים, שיעזור למנהלי החברות החדשות ולוותיקים שמנהלים כבר די הרבה זמן חברות אחסון להתקדם בסולם ולהתמקצע. הנושא שנבחר להפעם הוא אחריות המנהל ללקוחותיו הכוללים את מתן השירותים, תמיכה טכנית, כלים לתמיכה וכיוצא בזאת. תודה רבה לcoligo[בן] שנתן לי את הרעיון, רעיונות אפשר תמיד לשלוח אלי בה"פ. דיון מהנה. |
![]() |
![]() |
# 2 |
קידום ושיווק אתרים
תודה על תרומתך איש! (: |
אני אתחיל,
אחריות המנהל ללקחותיו מתחיל במשמעת שלו, הוא חייב להבין שהלקוחות באו לקנות ולא להיות חברים. יותר מידי פעמים רואים מנהלים מדברים בשיחה הראשונה עם הלקוחות כאילו הם חברים למרות שהלקוחות נהנים בסופו של דבר הם לקוחות ויש יחס אחר שהם צריכים לקבל. הדבר השני שהמנהל חייב שיהיה לו זה השירותים שהוא התחייב לתת, לא יכול להיות שהוא הבטיח דברים[בעל פה או בכתב] שהוא לא יכול לספק אלא רק בתאוריה. זהו. יום טוב, בן. |
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר בקהילה
|
אני חושב,
שלמנהל יש גם אחריות על תמיכה, ועל שאר הדברים מסביב לחברה- לבדוק כל כמה זמן,איך הלקוח,האם הוא מרוצה.
__________________
![]() Headick - Dickhead |
![]() |
![]() |
# 4 |
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ] |
למנהל יש אחריות על כל מה שהוא מתחייב כלפי הלקוח.
כלומר: בשירות, בתמיכה , במחיר ובשאר התנאים שבהם עובד אותו מנהל. מצד שני, למנהל יש גבול אחריות למשל, כאשר לקוח לא עומד בתנאי השימוש. וכאן זה נתון בין כל מנהל ומנהל מה הוא מחליט לעשות האם להשעות את המשתמש או להזהיר אותו וכו'.
__________________
בברכה, פרידמן אסף. אקסייט תקשורת [ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
|
![]() |
![]() |
# 5 |
חבר וותיק
|
כמו שכבר אמרו פה.
הלקוח לא בא ליהיות חבר של המנהל ואם לקוח לפי דעתי צריך לדבר ברישמיות ולא כאילו שהלקוח חבר. |
![]() |
![]() |
# 6 | |
מנהל פורום, עסק רשום
|
ציטוט:
"אחי" לא נשמע טוב. "כאילו" גם לא הולך טוב אי פיסוק משפטים, שימוש ב-"..." בסוף כל משפט לא משדר מקצועיות ורצינות. כ"כ קשה לכם לשים פיסוק מינימלי? לפחות נקודות ופסיקים. יש לי לקוח אחד שהוא גם אחד שאני מכיר אותו מבי"ס והסתובבנו ביחד לפני כמה זמן. עם זאת, בכל זאת כשאני מדבר איתו בטלפון או אייסיקיו (בנושאים עסקיים) אני דואג לשמור על רמה מסויימת של רישמיות של השיחה. גם אם הוא בא ביציאות של "ההסכם נשלח.. אתה רוצה שאני גם אקפיץ לך הבית את ההסכם?!" (בציניות כמובן) אני לא גולש ומתאפק. חוץ מזה, לפי דעתי ה-ICQ או המסנג'ר הוא איננו כלי למתן שירות ומכירות. זה פשוט לא נראה מקצועי. |
|
![]() |
![]() |
# 7 | |
Guest / אורח
|
ציטוט:
בבית משפט אף אחד לא נחמד, ואם מישהו מחליט להיות נחמד, זה זכותו. בעניין הנחמדות זה עניין סובייקטיבי לגמרי. איל מנהל נחמד שרתים. |
|
![]() |
![]() |
# 8 |
משתמש חדש
|
אולי כדאי לשאול את הלקוח חחחח זה יהיה מזה מזור זה ילך בטח משהו כמו זה:
טוב שאלה ראשונה אתה רוצה שאני ידבר אליך ברשמיות או כאילו אנחנו חברים?? |
![]() |
![]() |
# 9 | |
חבר על
|
ציטוט:
טוב לדיון, קודם כל אחלה דיון שבעולם. עכשיו שלקוח בא אליי אני מדבר בשפה יפה והכל וגם הוא, בסוף הוא נישבר ואנחנו זורמים לשיחה של חברים. עכשיו כל מה שאני מציע אני מבצע, לדוגמא "עיצוב בתוך שבוע" כולם קיבלו תוך 4-5 ימים... יש אצלי רק שתיי בעיות ואני תמיד מנסה לפתור אותם ואני לא מצליח בעיה ראשונה: שלקוח מבקש שאני ישנה פה ושם כמה דברים בעיצוב, אני פשוט לא מסוגל לעשות את זה ואני אומר לו "לא אחי ככה יותר יפה והכל" אני מנסה לשכנע אותו וכל זה, כמובן שבסוף אני מצליח, אבל אני מצליח בזה שאני אומר את האמת, לחלק קשה להבין את זה. בעיה שנייה: סבלנות אין לי בכלל, אבל אף פעם לא אמרתי ללקוח "עזוב אותי אין לי כח או משהו" אני פשוט אומר בצורה נורמלית "יותר מאוחר פשוט עכשיו אני טיפה עסוק" כי בדוגרי יש לקוחות ממש אבל ממש מעצבים שהם חופרים לך ולא מפסיקים, ולא נעים לך להגיד להם "עזוב אותי אתה חופר". בכל מיקרה לא התביישתי להודות בבעיות שיש לי אם לקוחות פשוט זה האמת ואני תמיד מנסה לשפר את זה.
__________________
פעם היה עסק ![]() |
|
![]() |
![]() |
# 10 | |
מנהל פורום, עסק רשום
|
ציטוט:
אני מאמין שבמידה והלקוח מבקש ממך לשנות משהו, אתה ראשי להביע את דעתך אבל ההחלטה הסופית היא של הלקוח. בסופו של דבר מדובר במוצר מותאם אישית שהוא מקבל והוא רוצה לראות את זה איך שהוא רוצה וזהו. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|