|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר בקהילה
|
[שאלה] מחלוקת ב-pp .
שלום רב,
לפי כשבוע מכרתי לבנאדם אחד חשבון אדסנס מאושר עם 50 דולר בחשבון ב-30 דולר ב-PP . נתתי לו כמובן את החשבון, הוא שינה את הכל, כולל סיסמא. לאחר 3 יום הוא טוען שלא נכנס לו לחשבון באדסנס, הוא טען שאני שניתי לו את הסיסמא . עכשיו כפי שאמרתי למעלה, אני לא יכול לשנות סיסמא למייל כי אין ברשותי את הסיסמא, הוא שינה הכל . בכל מקרה, הוא פתח מחלוקת ב-PP. מה אני צריך לעשות ? אני לא יכול לספק הוחכה כי ההיסטוריה במסן לא נשמרת וגם אני לא יכול להוכיח שלאותו בנאדם שקנה ממני נכנס לחשבון והוא משקר . מה אני צריך לעשות ? להמשיך עם המחלוקת ? אני שמעתי ש-PP לא מתעסקת עם מוצרים וורטואלים .. |
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר בקהילה
|
אני צריך להמשיך במחלוקת או להחזיר לו את הכסף למרות שהוא קיבל את החשבון והוא משקר .?
|
![]() |
![]() |
# 4 |
CEO at Foxfort Ltd
|
תמשיך במחלוקת, אין לך מה להפסיד הרי נכון? במקרה הכי גרוע - לא יחזירו לך את הכסף
![]() אולי פתאום פייפאל יחליטו שצריך להחזיר לך, לך תדע... אין סיבה לוותר עד שהם יקבלו החלטה. כשאמרתי "תלמד להבא ועבור הלאה" התכוונתי לנפשית, תבין שהכסף אבד - אל תצפה לקבל אותו. אם פתאום תקבל, אז הפתעה נעימה ![]()
__________________
ברכה |
![]() |
![]() |
# 5 |
חבר בקהילה
|
|
![]() |
![]() |
# 7 |
חבר בקהילה
|
|
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר בקהילה
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|