|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
אחראי פורום
|
מחשבה קטנה-חשבונות חסומים.
כפי שרובכם יודעים, ברגע שחשבון של לקוח נחסם, מופיע ההודעה המעצבנת שממש אין לי כוח לצטט.
ב-30, סוף החודש, הפורום שלי נחסם עקב גמירת תעבורה. הפורום נחסם כיום. [לפני] מקום שלישי בחיפוש "מייפל" בגוגל, מקום שלישי בחיפוש "סטורי" בגוגל. ומאז, ירדנו 5 מקומות, והתיאור שלנו בגוגל הוא "This Site has been suspended by Administrator. For more details acc@actserv.net.". וכמובן-הפסד הגולשים, שחשבו שהאתר נסגר(ואני מדבר על אלפים). אנא, בעלי חברות אכסון, במקום ההודעה המפחידה הזאת, אולי יותר פשוט לכתוב, "[שם האתר], [שמות נוספים לאתר], [תיאור האתר] האתר הושעה, ויחזור בקרוב. לפרטים נוספים: [מייל בעל האכסון]". מכיוון שיש דרכים שבהם אפשר להיחסם-בלי שמנהל הפורום עשה משהו. הרי לא ידענו שדווקא אז ינהרו סכום מטורף של משתמשים, וזה הרס השקעה של המון זמן. |
![]() |
![]() |
# 2 |
הוסטסניון
|
בעיה נפוצה יש כאלה שעושים כסף על גבי הגולשים של האתר הקודם ושמים פירסומות ואז כשהם חוסמים מקבלים פירסום..
|
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר וותיק
|
אתה צודק
גם לי זה קרא וירדתי 6 מקומות והייתי צריך לעשות עוד מסע פירסום
__________________
|
![]() |
![]() |
# 4 |
אחראי פורום
|
זו המחויבות שלך כלקוח להכנס מידי יום ולהסתכל מתי נגמרת לך התעבורה, ליצור עם בעל העסק קשר ולבקש להגידל אותה בתשלום נוסף או לחלופין לחסום החשבון ולשים הודעה מסויימת (שכמובן, בעל העסק לא מחוייב לשים את ההודעה אותה אתה תבקש).
המחוייבות לשלם בזמן/לעקוב אחרי נתוני צריכת המקום/תעבורה הם באחריות הלקוח... (המחוייבות של העסק היא במידה ולא שילמת בזמן, להתריע לפני חסימת החשבון ולתת אפשרות לתשלום גם לאחר מעבר זמן התשלום). המשך יום נעים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
![]() |
![]() |
# 5 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
1. כן צריכה להשלח הודעה מחברת האכסון המתריעה על כך (במידה והגדילה היא ליניארית, אין סיבה שגם חברת האכסון לא תדע על כך מראש), לשם כך על החברה להחזיק מאגר מעודכן של תיבות מייל (במקרה של שינוי, על אחריות הלקוח לעדכן). 2. נראה לי הרבה יותר מכובד שכאשר חשבון ננעל, החברה תפתח את החשבון ולמחר בבוקר תשוחח עם בעל האתר ותציע להגדיל את החשבון. |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
יכול להיות שאתה צודק, תודה שפתחת לי צורת מחשבה קצת אחרת ![]() (אצלי אישית - נשלח אוטומטית מייל לבעל האכסון ברגע שהגיע לניצול של 90% מהמשאבים שהוקצו לו. נשלח מייל אם תוך 3 ימים לאחר סיום חשבונו הוא לא הפקיד את התשלום (מהמאגר של המיילים שלקחתי בתחילה), לאחר שליחת המייל יש ללקוח עוד יומיים להפקיד, במידה ולא יצר קשר להתריע כי התעקב, החשבון ננעל. במידה ועברו שבועיים מרגע נעילת החשבון, הוא נמחק מהשרת). המשך יום נעים ![]()
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
![]() |
![]() |
# 7 |
משתמש - היכל התהילה
|
הכל תלוי בהסכם שלך עם החברה.
בעיקרון היא לא חייבת לך כלום. ברור שמנהל חברה שרוצה להצליח עדיף לו להיות נחמד בקטע הזה עם הלקוחות.
__________________
קו ישר, כי אפשר גם אחרת |
![]() |
![]() |
# 8 |
אחראי פורום
|
האם זה מחייב השקעה מיוחדת?
|
![]() |
![]() |
# 9 |
משתמש - היכל התהילה
|
זה השקעה של כאב ראש של החברה אם הם לא קובעים נהלים ברורים בנושא.
להתחיל דיונים עם לקוח זה דבר שלוקח זמן שבעצם לא חייבים לך אותו.
__________________
קו ישר, כי אפשר גם אחרת |
![]() |
![]() |
# 10 |
אחראי פורום
|
לא, קביעת הודעה יחודית
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|