הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 03-06-07, 09:14   # 1
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

מחשבה קטנה-חשבונות חסומים.

כפי שרובכם יודעים, ברגע שחשבון של לקוח נחסם, מופיע ההודעה המעצבנת שממש אין לי כוח לצטט.

ב-30, סוף החודש, הפורום שלי נחסם עקב גמירת תעבורה.
הפורום נחסם כיום.

[לפני]
מקום שלישי בחיפוש "מייפל" בגוגל, מקום שלישי בחיפוש "סטורי" בגוגל.

ומאז, ירדנו 5 מקומות, והתיאור שלנו בגוגל הוא
"This Site has been suspended by Administrator. For more details acc@actserv.net.".
וכמובן-הפסד הגולשים, שחשבו שהאתר נסגר(ואני מדבר על אלפים).


אנא, בעלי חברות אכסון, במקום ההודעה המפחידה הזאת, אולי יותר פשוט לכתוב,
"[שם האתר], [שמות נוספים לאתר],
[תיאור האתר]

האתר הושעה, ויחזור בקרוב. לפרטים נוספים: [מייל בעל האכסון]".

מכיוון שיש דרכים שבהם אפשר להיחסם-בלי שמנהל הפורום עשה משהו.

הרי לא ידענו שדווקא אז ינהרו סכום מטורף של משתמשים,
וזה הרס השקעה של המון זמן.
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 09:18   # 2
DanielS
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2007
מיקום: ישראל
הודעות: 2,429

DanielS לא מחובר  

בעיה נפוצה יש כאלה שעושים כסף על גבי הגולשים של האתר הקודם ושמים פירסומות ואז כשהם חוסמים מקבלים פירסום..
__________________
Daniel
Email : daniel [AT] smartwd [DOT] com

  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 09:28   # 3
ibmod
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,256

ibmod לא מחובר  

אתה צודק
גם לי זה קרא וירדתי 6 מקומות
והייתי צריך לעשות עוד מסע פירסום
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 11:30   # 4
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

זו המחויבות שלך כלקוח להכנס מידי יום ולהסתכל מתי נגמרת לך התעבורה, ליצור עם בעל העסק קשר ולבקש להגידל אותה בתשלום נוסף או לחלופין לחסום החשבון ולשים הודעה מסויימת (שכמובן, בעל העסק לא מחוייב לשים את ההודעה אותה אתה תבקש).

המחוייבות לשלם בזמן/לעקוב אחרי נתוני צריכת המקום/תעבורה הם באחריות הלקוח...
(המחוייבות של העסק היא במידה ולא שילמת בזמן, להתריע לפני חסימת החשבון ולתת אפשרות לתשלום גם לאחר מעבר זמן התשלום).

המשך יום נעים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 12:04   # 5
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net צפה בהודעה
זו המחויבות שלך כלקוח להכנס מידי יום ולהסתכל מתי נגמרת לך התעבורה, ליצור עם בעל העסק קשר ולבקש להגידל אותה בתשלום נוסף או לחלופין לחסום החשבון ולשים הודעה מסויימת
אי אפשר להפיל את כל האחריות על הלקוח,
1. כן צריכה להשלח הודעה מחברת האכסון המתריעה על כך (במידה והגדילה היא ליניארית, אין סיבה שגם חברת האכסון לא תדע על כך מראש), לשם כך על החברה להחזיק מאגר מעודכן של תיבות מייל (במקרה של שינוי, על אחריות הלקוח לעדכן).

2. נראה לי הרבה יותר מכובד שכאשר חשבון ננעל, החברה תפתח את החשבון ולמחר בבוקר תשוחח עם בעל האתר ותציע להגדיל את החשבון.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 12:39   # 6
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
אי אפשר להפיל את כל האחריות על הלקוח,
1. כן צריכה להשלח הודעה מחברת האכסון המתריעה על כך (במידה והגדילה היא ליניארית, אין סיבה שגם חברת האכסון לא תדע על כך מראש), לשם כך על החברה להחזיק מאגר מעודכן של תיבות מייל (במקרה של שינוי, על אחריות הלקוח לעדכן).

2. נראה לי הרבה יותר מכובד שכאשר חשבון ננעל, החברה תפתח את החשבון ולמחר בבוקר תשוחח עם בעל האתר ותציע להגדיל את החשבון.
היי,
יכול להיות שאתה צודק, תודה שפתחת לי צורת מחשבה קצת אחרת .
(אצלי אישית -
נשלח אוטומטית מייל לבעל האכסון ברגע שהגיע לניצול של 90% מהמשאבים שהוקצו לו.
נשלח מייל אם תוך 3 ימים לאחר סיום חשבונו הוא לא הפקיד את התשלום (מהמאגר של המיילים שלקחתי בתחילה), לאחר שליחת המייל יש ללקוח עוד יומיים להפקיד, במידה ולא יצר קשר להתריע כי התעקב,
החשבון ננעל. במידה ועברו שבועיים מרגע נעילת החשבון, הוא נמחק מהשרת).

המשך יום נעים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 13:42   # 7
בניה
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נחושה
הודעות: 3,434

בניה לא מחובר  

הכל תלוי בהסכם שלך עם החברה.
בעיקרון היא לא חייבת לך כלום.
ברור שמנהל חברה שרוצה להצליח עדיף לו להיות נחמד בקטע הזה עם הלקוחות.
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 14:02   # 8
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

האם זה מחייב השקעה מיוחדת?
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 14:39   # 9
בניה
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נחושה
הודעות: 3,434

בניה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי MasterT צפה בהודעה
האם זה מחייב השקעה מיוחדת?
זה השקעה של כאב ראש של החברה אם הם לא קובעים נהלים ברורים בנושא.
להתחיל דיונים עם לקוח זה דבר שלוקח זמן שבעצם לא חייבים לך אותו.
  Reply With Quote
ישן 03-06-07, 15:03   # 10
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

לא, קביעת הודעה יחודית
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:00.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ