05-06-09, 02:25
|
# 1
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
נכתב במקור על ידי special-serv
הוא יכול לנסות עד מחר, הכסף שהוא שילם לי דווח למס והוצהר
זה שהוא לא קיבל קבלה זה בגלל שהוא לא קיבל.
פתאום יום בהיר אחד, אדון ארתור החליט לבקש קבלות, אמרתי לו שזה יקח קצת זמן.(בכל מקרה החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים)
מבחינתי הנושא סגור.
במידה וארתור ירצה להמשיך את השיחה איתי,שיצור קשר דרך האימייל
לגבי דימה:
כמובן שאני מודה. אף פעם לא אמרתי אחרת.. פשוט התעכב קצת מחוסר זמן..
ברגע שהוא ביקש (וקיבל) החזר כספי. הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו
ערב טוב
|
גיא כמה שאני מכבד אותך ואוהב אותך כבן-אדם אתה לא צודק כאן..
"החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים".
ברגע שפתחת עסק התחייבת לטפל בכל לקוח שלך.. זה כמו שתלך לבוס שלך ותגיד לו עם כל הכבוד לעסק שלך אני עכשיו בטלפון אז לך חפש ת'חברים שלך.. אתה עשית את ההחלטה שפתחת חברה ואתה צריך לעמוד בדברים שאתה מבטיח. כל עוד יש לך התחייבויות ללקוח (גם אם החזרת לו את הכסף.. הוא ביקש קבלה אתה צריך להחזיר לו קבלה.. הוא לא צריך לחכות עד שיבוא לך להתקשר לסבתא של העורך דין שלך .) תתנהג כמו החברות הגדולות פעם הבאה.. תשלח בעת פתיחת החשבון את הקבלה למייל ובכך תפתור את הבעיות האלה
"הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו" אתה הורס לעצמך את השם עם כל משפט שאתה אומר.. חבל
|
|
|