ציטוט:
נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il
יונתן וחבריו,
לא יודע מה איתכם אני לקוח של הוד ובר מתחילת ינואר.
תקיעות בשרת? ממש לא! תבדוק את עצמך מה אתה מריץ שם ואיך בדיוק.
נפילה בגלל הארד דיסק שהחליפו? קורה, אין מה לעשות גם רכב מכניסים למוסך לעשות טיפול ומדי פעם זה נמשך יותר מהצפוי.
שקראתי את התגובה של הוד, הבנתי בדיוק מאיפה הביקורת שלך נובעת, אולי קשה לך לשלם ולכן אתה "מתבכיין" בכדי לקבל X זמן כפיצוי?
לא יודע מה נסגר, אני לקוח מרוצה ומקווה שגם אתה תהפוך לאחד אחד כזה, ולא? אף אחד לא מחזיק אותך בכוח.
יום קסום שיהיה לך !
ודים,
|
גם אם לקוח משלם 10% ממה שלקוח אחר משלם על אותו חבילה, אין זה אומר שהשירות שלו צריך להיות לקוי או בלי יחס / תמיכה במידת הצורך..
מה שכן אפשר לעשות (כמו שאני עושה בעסק שלי) הוא במידה ולקוח קיבל מחיר מסויים אבל כמות התמיכה המצטברת שאני צריך להיות איתו בטלפון כבר לא משתלם לי המחיר, אני אומר לו שבמידה ויצטרך ממני תמיכה, אני אצטרך לגבות עבור הזמן כסף וגם זה, קורה אחרי שהוא מתקשר איתנו מספר רב של פעמים, ברגיל אני מנסה להימנע, יש לי לקוחה שרק אחרי חצי שנה אמרתי לה את זה.
ושוב חברים, זה לא משנה כמה לקוח משלם... כל עוד הוא משלם מגיע לו אותו יחס כמו כלל הלקוחות.
חשוב להיות ישרים ובני אדם, אם לקוח מרוצה הוא יביא לך עוד 5, אם הוא לא מרוצה, הוא ילך ויקח איתו עוד כמה בדרך.