ציטוט:
נכתב במקור על ידי Omer
בעקרון התמיכה הטכנית שלנו למקרים שאינם דחופים מבוססת על שירות באימייל המטופל בתוך כ-48 שעות,
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות.
כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית.
לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php
תודה למגיבים
עומר
|
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.