ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
אי אפשר להפיל את כל האחריות על הלקוח,
1. כן צריכה להשלח הודעה מחברת האכסון המתריעה על כך (במידה והגדילה היא ליניארית, אין סיבה שגם חברת האכסון לא תדע על כך מראש), לשם כך על החברה להחזיק מאגר מעודכן של תיבות מייל (במקרה של שינוי, על אחריות הלקוח לעדכן).
2. נראה לי הרבה יותר מכובד שכאשר חשבון ננעל, החברה תפתח את החשבון ולמחר בבוקר תשוחח עם בעל האתר ותציע להגדיל את החשבון.
|
היי,
יכול להיות שאתה צודק, תודה שפתחת לי צורת מחשבה קצת אחרת

.
(אצלי אישית -
נשלח אוטומטית מייל לבעל האכסון ברגע שהגיע לניצול של 90% מהמשאבים שהוקצו לו.
נשלח מייל אם תוך 3 ימים לאחר סיום חשבונו הוא לא הפקיד את התשלום (מהמאגר של המיילים שלקחתי בתחילה), לאחר שליחת המייל יש ללקוח עוד יומיים להפקיד, במידה ולא יצר קשר להתריע כי התעקב,
החשבון ננעל. במידה ועברו שבועיים מרגע נעילת החשבון, הוא נמחק מהשרת).
המשך יום נעים

.