ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
זו המחויבות שלך כלקוח להכנס מידי יום ולהסתכל מתי נגמרת לך התעבורה, ליצור עם בעל העסק קשר ולבקש להגידל אותה בתשלום נוסף או לחלופין לחסום החשבון ולשים הודעה מסויימת
|
אי אפשר להפיל את כל האחריות על הלקוח,
1. כן צריכה להשלח הודעה מחברת האכסון המתריעה על כך (במידה והגדילה היא ליניארית, אין סיבה שגם חברת האכסון לא תדע על כך מראש), לשם כך על החברה להחזיק מאגר מעודכן של תיבות מייל (במקרה של שינוי, על אחריות הלקוח לעדכן).
2. נראה לי הרבה יותר מכובד שכאשר חשבון ננעל, החברה תפתח את החשבון ולמחר בבוקר תשוחח עם בעל האתר ותציע להגדיל את החשבון.