ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreakBox
^ נכון אבל ברמת העיקרון אם הלקוח אהב זה הכי חשוב.. (:
כמובן שההערות שנותנים והתגובות הבונות שנותנים צריכים להילקח ושיישמו אותם בהמשך הדרך,
אך שוב זה רק ברמת העיקרון.. (הלקוח תמיד צודק)
לילה טוב.
|
אם הלקוח היה מבקש את התפריט ככה, ואת הטקסט ככה - ניחה.
אבל יובל בתור בעל המקצוע והידע בתחום כאן,
צריך לעצב את האתר בצורה שתתאים גם לגולש - הרי זה אתר!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי syp
תאי עם כל הכבוד לא נראה לי שאתה מבין מה צמד המילים "אתר ייצוגי"
אמור להראות יפה מעין מושך את העין במבט ראשון! (אם אין את זה, המבקר ישר יוצא)
כשבא לקוח ויודע בדיוק מה הוא רוצה אני לא מתווכח איתו (רק מציע מה לתקן)
ודרך אגב אני יודע לקבל טוב מאוד ביקורות ...ב 2 מצבים
כשהביקורות נכונה
וכשיודעים לתת ביקורות..
כשהביקורות שלך תענה על אחת מהקריטריונים למעלה.. אני אקשיב
ואני לא מסתתר מאחורי שום משפט, יש סיבה שאני עובד עם עשרות לקוחות כל חודש... לא כי אני לא יודע לבנות אתר טוב..
יום טוב
יובל.
|
אחרי התגובה הזאת אני אפסיק להגיב,
זה שאתה עובד עם עשרות לקוחות בחודש לא אומר שתקבל רק "אחלה עיצוב!",
למרות ההרגשה הטובה שזה עושה לך, זאת לא ביקורת.
ואתר ייצוגי בא לייצג מישהו, זה אומר שצריך שלא יוכלו לקרא בנוח את התפריט ולנווט באתר?
זה אומר שלא יהיה נח לקרא את הטקסט באתר? וכמו שאמרת - העיצוב רק מושך את העין,
הטקסט הוא זה שמוכר (פעולה, לא מוצר) - האתר חסר משמעות אם לא יקראו אותו.
תגיד מה שאתה רוצה אני לא אקח את זה לריב - שיהיה לך בהצלחה עם עשרות הלקוחות שלך.