View Single Post
ישן 27-05-06, 04:28   # 18
Zvaim
חבר על
 
Zvaim's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 992

Zvaim לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
אם מדובר ב"מצב חירום" החברה צריכה לעזור בכל שעה,
אם מדובר ב"איך פותחים מייל" אז..
.......

פותח הדיון אתה דיברת על בניית אתרים, תיראה אם יש לך שעות קבועות שקבעת לעצמך אתה אמור ליידע את הלקוח עוד מלפני תחילת העבודה כדי שלא יצא מצב שהוא יחשוב שאתה "מסנן" אותו.

בעיקרון לבוני אתרים ומעצבים אין שעות עבודה קבוע, עם אתה על המחשב סבבבה בכיף, אבל עם נגיד הוא מתקשר אליך ב-1 בלילה זה ממש מוגזם ואתה לא חייב לו כלום, כי גם הוא יודע שזה מוגזם.

תיראה בשביל לתקן נגיד קוד מסכן הבן אדם יאכל לחכות עוד קצת אני לא מאמין שיקרה מצב כזה, ואם יקרה מצב כזה וזה בשעות מאוחרות תסביר לו אני מאמין שהוא יבין ולאיעשה בעיות.

אבל כמו שאמרתי בהתחלה עם יש לך שעות עבודה קבועות להודיע לפני תחילת עבודה.
ותחליף כבר תחתימה שלך היא ישנהההההה חחחחחחחחחחחחחח
__________________
פעם היה עסק
  Reply With Quote