לדעתי המצב נוצר מליקוי של הבנה בין לקוח לבעל מקצוע(\מנהל חברה) בגלל שמנהל החברה (זו חברה?) לא הציב שום מדיניות בנושא - אני מניח(כמו: איך יתנהל תהליך רכישת המוצר\תוך כמה זמן יספוק\כמה כסף יוחזר אם בכלל\מה קורה במצב שלקוח רוצה להקפיא עבודה\ועוד....).
מהשיחה הזו במסנג'ר הבנתי - כלום.
עצתי (החסרת ניסיון ובטח לא חשובה כל-כך) היא ש:
- הכסף יוחזר (כי גם אם המוצר ינתן הלקוח יצא עם "טעם" רע בפה).
- להפנות את הלקוח לשותף של המעצב\חבר\מישהו שלא אכפת לו שיקבל תכסף במקומו.
ו.. אני לא שופט מי רע מי נוכל ושטויות כאלה...
וזה חסר טעם שתגיבו לי על זה - יהיה יותר טוב אם תגיעו להסכמה\פשרה.
|