View Single Post
ישן 22-01-06, 02:40   # 22
IgalSt
מנהל פורום, עסק רשום
 
IgalSt's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: המרכז
גיל: 38
הודעות: 1,432
Send a message via Skype™ to IgalSt

IgalSt לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Andrey | ADwd.net
הבעיה פה עם אנשים שהם חושבים לטווח קצר.
מסכים בהחלט.

ל-Gold-Man:
שאלה למה הכוונה. אני אנסה להסביר.
אם תתן ללקוח הנחה, אז הוא ישאר לעוד כמה חודשים אולי ואחרי זה ידרוש שוב הנחה או אפילו הנחה יותר גדולה ממה שהבאתה לו. כשלא תוכל להציע לו מחיר מספיק אטרקטיבי עבורו הוא יעשה את מה שהוא רצה לעשות מלכתחילה - יעזוב.

אני מתעסק לרוב עם הקמת אתרים. לעיטים קרובות אני מוכן להתפשר מאוד עם לקוח על מחיר בשביל שאני אבנה לו את האתר ואח"כ הוא ימשיך לאחסן אצלי את האתר שלו במשך שנים ואפילו יפנה אליי מכרים שלו.
אני אביא לך דוגמא, ביום שישי האחרון סיכמתי עם לקוח של אנדריי על הקמת חנות למסחר אלקטרוני. הוא הצליח להוריד ממני 400 ש"ח, כ-15% מהמחיר הכולל. גם אמרתי באותו היום לאנדריי כשניסיתי לדבר איתו בקשר למחיר ולמשא ומתן שלנו - חבל לי לוותר על לקוח בגלל מחלוקת של כמה מאות שקלים. תוך כמה שנים אני מכפיל את ההכנסות ממנו. אפילו בשנה הראשונה אני אכסה את כל ההנחה שעשיתי לו. יתרה מזאת, הסכמתי לבקשתו והבאתי לו מבילת אירוח מאוד גדולה כדי שאולי בעתיד הוא ירכוש את אותה החבילה שוב. בקיצור, לא צריך לחשוב איך אני מרוויח ממנו עוד 30-50 שקל החודש הזה אלא איך אני מרוויח ממנו בשנים הקרובות. זו היא גם הסיבה שקרוב ל-95% מהלקוחות שלי באירוח אתרים הם הלקוחות שהחיובים שלהם מתבצעים על בסיס שנתי ולא חודשי (אין אצלי דבר כזה חודשי, מינימום רבעון).
  Reply With Quote