ציטוט:
נכתב במקור על ידי enterclick
כמו שכבר אמרו פה.
הלקוח לא בא ליהיות חבר של המנהל ואם לקוח לפי דעתי צריך לדבר ברישמיות ולא כאילו שהלקוח חבר.
|
מאוד תומך בזה:
"אחי" לא נשמע טוב.
"כאילו" גם לא הולך טוב
אי פיסוק משפטים, שימוש ב-"..." בסוף כל משפט לא משדר מקצועיות ורצינות. כ"כ קשה לכם לשים פיסוק מינימלי? לפחות נקודות ופסיקים.
יש לי לקוח אחד שהוא גם אחד שאני מכיר אותו מבי"ס והסתובבנו ביחד לפני כמה זמן. עם זאת, בכל זאת כשאני מדבר איתו בטלפון או אייסיקיו (בנושאים עסקיים) אני דואג לשמור על רמה מסויימת של רישמיות של השיחה. גם אם הוא בא ביציאות של "ההסכם נשלח.. אתה רוצה שאני גם אקפיץ לך הבית את ההסכם?!" (בציניות כמובן) אני לא גולש ומתאפק.
חוץ מזה, לפי דעתי ה-ICQ או המסנג'ר הוא איננו כלי למתן שירות ומכירות. זה פשוט לא נראה מקצועי.