|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
משתמש חדש
|
מאור, אחלה עבודה.
רק יש לך כמה דליפות שאתה צריך לתקן. למשל הדלתות והקצבות שלהם.... תעבוד אל זה. בהצלחה בהמשך, אלייד חדידה. |
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
פשיי תותחחחחחח
Last edited by Sagi; 04-03-06 at 11:00.. |
|
|
|
# 3 |
|
הקדוש ברוך ה' =]
|
אהבתי!
מושלם!
__________________
רוצים לקבל לנייד שלכם בדיחות ? שלח את המילה "חבלז" למספר 3636 ותקבלו בדיחה יומית. www.prasms.com הרשמו עוד עכשיו! יצירת קשר: איימיל- admin AT prasms.com ICQ: 128783 MSn- idan@idan.co.il |
|
|
|
# 4 |
|
חבר וותיק
|
יפה מאוד אחי אהבתי
__________________
"Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift, that's why it's called the present". |
|
|
|
# 5 |
|
חבר מתקדם
|
מושלם
זה פשוט מהמם |
|
|
|
# 6 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
עבודה טובה מאוד
אבל יש פאק קטן בדלת למטה.. שפר פנסים בהצלחההה |
|
|
|
# 7 |
|
תודה על תרומתך.
|
אחלה של מכונית=]
רק חבל שהזנחת קצת את הפנסים ![]() |
|
|
|
# 8 |
|
משתמש חדש
|
אהבתי :]
|
|
|
|
# 9 |
|
הוסטסניון
|
מדהים במילה אחת!
__________________
|
|
|
|
# 10 |
|
הוסטסניון
|
ואואו פשוט מדהים!!
יש לך עתיד מאוד פתוח.
__________________
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|