![]() |
# 1 |
חבר בקהילה
|
![]() עד לאחרונה כדי לקדם עבור מילת מפתח מסוימת היה נדרש לכתוב את מילת המפתח במאמר קצר ולחזור עליה מספר רב של פעמים.
לאחרונה נראה כי הטכניקה מקבלת פחות כוח בעוד מאמרים ארוכים יותר הכוללים מילת מפתח אחת ומספר מילות מפתח משניות מספקות כוח קידום הרבה יותר גדול. האם עוד אנשים שמו לב למלחמה של גוגל בכותבי תוכן קידום (ספאמרים). |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
Tags |
כתיבת תוכן, שירותי תרגום, תוכן לקידום בגוגל |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|