08-01-06, 20:42 | # 2 |
מ.תיכנות
|
אני אומנם לא מעצב, אבל כשלקוח לא מרוצה לפי דעתי זה בעיה אצל המעצב [לא רע!] כל מה שהמעצב צריך לעשות, זה ללמוד שמפעם הבאה לעבוד ביחד עם הבן אדם, ולא לחכות כדי שהוא יחליט איך זה נראה לו. -טל
|
08-01-06, 20:42 | # 3 |
חבר וותיק
|
תלוי למה אתה מתכוון..
התוצר הסופי לאחר התשלום? או התוצר הסופי של הסקיצה? כי בדרך כלל , אם הלקוח מתלהב מהסקיצה , אין סיבה שלא יאהב את התוצר הסופי. |
08-01-06, 20:43 | # 4 |
חבר פורום
|
לתקן הכל! (כמו מה שאני עושה)
|
08-01-06, 20:43 | # 5 |
משתמש - היכל התהילה
|
בעיקרון הפסקתי לעצב ולמכור..
אבל בתקופה שהייתי מעצב ומכרתי, אם הלקוח לא היה מרוצה, שיניתי מה שהוא רצה כדי שיהיה מרוצה. אבל אם גם אחרי שיפור הוא לא מרוצה פשוט מוותרים או שמעצבים עיצוב חדש. לדעתי אי אפשר להגיד ללקוח "לא רוצה לא צריך". צריך לפחות לנסות לשפר ולרצות אותו. זאת דעתי
__________________
|
08-01-06, 20:46 | # 7 | |
האמת מוזרה מהדמיון
עסק רשום [?] |
ציטוט:
כנ"ל לגביך כמו התגובה שלי ל Simpatic. הלקוח אומר לא יודע מה אבל משהו לא נראה לי. תקן את זה. תמשיך מכאן. |
|
08-01-06, 20:48 | # 8 |
חבר וותיק
|
אם הלקוח בעצמו לא יודע מה הוא רוצה...
זה באמת בעיה גדולה ... (בעיה שלו!) |
08-01-06, 20:51 | # 10 |
חבר מתקדם
|
לפני כמה רגעים ניסיתי להכין עיצוב ללקוח, כשהבנתי שהעבודה שלי היא לשווא כי אני מעצב גרוע ביותר, ושהוא לא יהיה מרוצה מהתוצר הסופי, פרשתי, מניחים את העכבר במקומו, וזהו..
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|