הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 04-12-05, 15:51   # 1
עומרי שוסטר
Guest / אורח
 
סתם בשביל הצחוק הרכבתי חיה שתתאים לעריכת וידאו...:P

Dual Intel Xeon 3.6GHz Nocona 800MHz FSB 1MB Cache
Intel® Server Board SE7525RP2
Western Digital Caviar RE2 400GB 7,200 RPM 16MB S-ATA
Western Digital Raptor 74GB 10,000 RPM 8MB S-ATA
4,096MB Kingston DDR2 400MHz ECC Registered
nVIDIA Quadro FX 3400 PCI-Express SLi 256MB GDDR3

שזה יוצא 25,000 ש"ח + וזה עוד לא המחשב הכי טוב לעריכת וידאו :P
רק שתבינו איזה מחשבים יקרים צריך בתחום...:O
  Reply With Quote
ישן 04-12-05, 15:58   # 2
Kernel
אושיית הוסטינג
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בקעת אונו
הודעות: 2,429

Kernel לא מחובר  

AMD 64 3800+ 2X
הכי אחי לווידאו =) בעצם לכל דבר....
  Reply With Quote
ישן 04-12-05, 15:59   # 3
עומרי שוסטר
Guest / אורח
 
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Kernel
AMD 64 3800+ 2X
הכי אחי לווידאו =) בעצם לכל דבר....
אל תשקר לעצמך... הוא יותר טוב לוידאו מAthlon 64 רגיל אבל עדיין Xeon Dual Core RulZ...
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 16:54.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ