![]() |
# 5 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
מצד שני, אם מישהו לא השכיל ורכש במינימום מחברה רשומה (הרי עצם הרישום לא מבטיח חברה איכותית יותר) אז אין טעם לאפשר לו לתת ביקורת על אותה החברה. ניסינו במשך שנים לפעול ללא חוק החברות והדבר פשוט הוביל לגנון: "הוא בכלל לא לקוח שלי" "אני לא יודע על מה אתה מדבר" וכו' וכו'. הבעיה האמיתית היא שחלק מהאנשים משתמשים בביקורת (כאשר היא שלילית) על חברה כנשק להשגת דברים או שירות טוב יותר. המתמטיקה שלי היא פשוטה (ולא רק בחברות אחסון אתרים): אני לא מרוצה מהשירות / מהמחיר? אני לא אעבוד עם אותה חברה ולא אמליץ לחברים. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|