![]() |
# 13 |
חבר בקהילה
|
הוא לא צריך להגיד לו תודה.. גיא צריך להגיש קבלה כמו כל עסק.. הלקוח לא צריך להתחנן לא יום אחרי ולא חודש אחרי..
בכל מקרה אני מכיר את גיא ואני חושב שהטענות פה קצת מוגזמות.. בעיות יש בכל מקום . וכל הלקוחות המרוצים שהגיבו פה מראים שזה היה מקרה חד פעמי ורק אצל המתלונן.. מה גם שאני לא מוצא היגיון בכך שמישהו ישאר חצי שנה!! במקום שהוא סובל בו ולאחר מכן יקח החזר כספי רק על חודש אחד |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|