![]() |
# 16 | |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
לכן, אם היה מדובר בחוזה רגיל, אין ספק שהיתה עילת תביעת פיצויים מצד הלקוחות. אם אתה שואל מה נכון לעשות. אז ככה - לעניות דעתי לפחות - יש לך חברה שמכרה לאנשים שרתים פרוצים? ידעת שאתה עושה את זה? המשכת לעשות את זה? מכרת למישהו שרת כשאתה יודע שהוא פרוץ ושבגלל זה שהוא פרוץ קונים את השרת ממך? עכשיו, אתה יודע שהלקוח קנה שרת פרוץ כי מרבית הסיכויים שאין לו סידיקי. אם אין לו סידיקי והוא לא מעוניין בשרת אחר - זאת כבר לא שאלה אם להחזיר את הכסף או לא, אלא רק האם להוסיף עוד פיצוי ללקוח על עוגמת הנפש שנגרמה לו מזה שנקטע לו השרת באמצע. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|