הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 01-01-09, 17:51   # 1
KingSnake
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 361

KingSnake לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי עמרי שוסטר צפה בהודעה
ראשית תן לי לבשר לך שאין לך מושג מה המשמעות של חופש דתי. אתה פולט שוטוית על ימין ועל שמאל. אתה כותב בצורה עילגת, מעליב ומפלה עמים שלמים לרעה והכל על בסיס בורות. אני לא רוצה להגיד כמו מה אתה נשמע, אבל אני מציע לך (לטובתך בלבד) ללכת לשאול את ההורים (כי ברור למדי שמדובר בילד קטן) מה באמת קרה.
אם יש דבר אחד שבד"כ לא כותבים לי, זה שאני כותב בצורה עילגת. אולי זה בגלל כמה לקויות למידה שיש לי, אבל אתה יודע, מתגברים. אשמח אם תעיר לי נקודתית.
דבר שני, אני לא מעליב ומפלה עמים שלמים, יותר מכך, אני בהן אדם האחרון שאתה יכול לקרוא לו גזען. ספר זה לא עם.
ניחשת (?) מצוין, אני באמת ילד קטן.
וההורים? אווו אני שואל מספיק. תאמין לי שבתור בן לאמא המאמינה בשמאל ולאבא הבוחר ימינה יש לי נקודת מבט מאוד אובייקטיבית.

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Amits צפה בהודעה
למה לא? כי אנחנו מדינה צעירה, זה לוקח זמן.
מטומטם זו השמצה מספיק גדולה.
רעיון חולני? איזה רעיון חולני? זה שאתה נח בשבת בטח מעלה אצלך חלחלה גם נכון?, זה שיש לך חופש שבועים+ בערך בפסח, זה גם לא מעלה אצלך חלחלה נכון? קל לבוא נגד הדת באותו זמן שאתה נהנה מהדת גם.
זה שהם החליטו להיות עם לא אומר שהם עם, הם פליטים מעמים אחרים - שיחזרו לעמים שלהם/מדינות שלהם.
מליון וחצי אנשים זה כמות מספקת, אבל עכשיו שימצאו מקום אחד, כי לא תהיה להם מקום במדינת ישראל.
יותר מזה, לך תגור בשדרות שבוע אחד, רק שבוע - ותראה שהם לא רוצים מדינה ושלום, הם רוצים שאנחנו נעוף קיבינימט.
רעיון מאוד חולני. למה אני לא יכול לבחור לבד מתי לנוח? למה אני לא יכול לנוח למשל ביום ראשון? (כמו בנצרות) למה אני לא יכול לקבל חופש בחג נוצרי/מוסלמי?
הנה, מעלה בי חלחלה העובדה שאני שבוי של הדת היהודית רק בגלל שאני יהודי (דברים מאוד שונים בעייני).

נכון, למה במדינת ישראל? הם גם לא מתים על האופציה. תציע לפלסטינים להקים לעצמם את מדינת פלסטין על גבולות 69. אין לנו זכות על השטח יותר מלהם.
תגור שבוע בעזה, ותראה מה אנחנו רוצים. [אם תשרוד בכלל]
__________________
הבלוג שלי - בלוג הנחש
הצעקה - the Shout
  Reply With Quote
ישן 01-01-09, 18:21   # 2
Ron | CSite.co.il
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2007
גיל: 34
הודעות: 980

Ron | CSite.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי KingSnake צפה בהודעה
רעיון מאוד חולני. למה אני לא יכול לבחור לבד מתי לנוח? למה אני לא יכול לנוח למשל ביום ראשון? (כמו בנצרות) למה אני לא יכול לקבל חופש בחג נוצרי/מוסלמי?
הנה, מעלה בי חלחלה העובדה שאני שבוי של הדת היהודית רק בגלל שאני יהודי (דברים מאוד שונים בעייני).

נכון, למה במדינת ישראל? הם גם לא מתים על האופציה. תציע לפלסטינים להקים לעצמם את מדינת פלסטין על גבולות 69. אין לנו זכות על השטח יותר מלהם.
תגור שבוע בעזה, ותראה מה אנחנו רוצים. [אם תשרוד בכלל]
אני לא מבין דבר אחד,
מישהו מכריח אותך לגור בארץ ישראל ? אתה לא חייב להיות פה.

רוב העם לא חושב כמוך, ומכבד (גם אם לא שומר באופן מלא) את המסורת, וזו עובדה.
המדינה שלנו קמה לפי המסורת ואני מאוד מקווה שככה זה יישאר.

הדברים היחידים שאתה יכול לעשות זה,
או לכבד את דעתו של הרוב,
או לעזוב לארץ אחרת (שם בוודאות יהיה לך טוב יותר, לפי דבריך).
  Reply With Quote
ישן 01-01-09, 18:57   # 3
Amits
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,214

Amits לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי KingSnake צפה בהודעה
אם יש דבר אחד שבד"כ לא כותבים לי, זה שאני כותב בצורה עילגת. אולי זה בגלל כמה לקויות למידה שיש לי, אבל אתה יודע, מתגברים. אשמח אם תעיר לי נקודתית.
דבר שני, אני לא מעליב ומפלה עמים שלמים, יותר מכך, אני בהן אדם האחרון שאתה יכול לקרוא לו גזען. ספר זה לא עם.
ניחשת (?) מצוין, אני באמת ילד קטן.
וההורים? אווו אני שואל מספיק. תאמין לי שבתור בן לאמא המאמינה בשמאל ולאבא הבוחר ימינה יש לי נקודת מבט מאוד אובייקטיבית.



רעיון מאוד חולני. למה אני לא יכול לבחור לבד מתי לנוח? למה אני לא יכול לנוח למשל ביום ראשון? (כמו בנצרות) למה אני לא יכול לקבל חופש בחג נוצרי/מוסלמי?
הנה, מעלה בי חלחלה העובדה שאני שבוי של הדת היהודית רק בגלל שאני יהודי (דברים מאוד שונים בעייני).

נכון, למה במדינת ישראל? הם גם לא מתים על האופציה. תציע לפלסטינים להקים לעצמם את מדינת פלסטין על גבולות 69. אין לנו זכות על השטח יותר מלהם.
תגור שבוע בעזה, ותראה מה אנחנו רוצים. [אם תשרוד בכלל]
אתה סותר את עצמך, מכיוון שאם למדת, היית יודע שהרעיון של יום מנוחה היה קיים רק ביהדות, ואומץ על ידי הנצרות.
אתה נוצרי? אתה מוסלמי? אתה רוצה לנוח בחג מולד? תנוח, מותר לך - אבל בגלל שרוב המדינה היא לא מוסלמית, ובטח לא נוצרית, תהיה צריך לחיות עם הרוב(כמובן בגלל הלימודים או מסגרות חינוכיות אחרות שחייבים ללכת אליהם).
ודבר אחרון, אי אפשר לשנות את החברה, עדיין לא.
  Reply With Quote
ישן 02-01-09, 04:13   # 4
HOLD
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 623

HOLD לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי KingSnake צפה בהודעה
אם יש דבר אחד שבד"כ לא כותבים לי, זה שאני כותב בצורה עילגת. אולי זה בגלל כמה לקויות למידה שיש לי, אבל אתה יודע, מתגברים. אשמח אם תעיר לי נקודתית.
דבר שני, אני לא מעליב ומפלה עמים שלמים, יותר מכך, אני בהן אדם האחרון שאתה יכול לקרוא לו גזען. ספר זה לא עם.
ניחשת (?) מצוין, אני באמת ילד קטן.
וההורים? אווו אני שואל מספיק. תאמין לי שבתור בן לאמא המאמינה בשמאל ולאבא הבוחר ימינה יש לי נקודת מבט מאוד אובייקטיבית.



רעיון מאוד חולני. למה אני לא יכול לבחור לבד מתי לנוח? למה אני לא יכול לנוח למשל ביום ראשון? (כמו בנצרות) למה אני לא יכול לקבל חופש בחג נוצרי/מוסלמי?
הנה, מעלה בי חלחלה העובדה שאני שבוי של הדת היהודית רק בגלל שאני יהודי (דברים מאוד שונים בעייני).

נכון, למה במדינת ישראל? הם גם לא מתים על האופציה. תציע לפלסטינים להקים לעצמם את מדינת פלסטין על גבולות 69. אין לנו זכות על השטח יותר מלהם.
תגור שבוע בעזה, ותראה מה אנחנו רוצים. [אם תשרוד בכלל]
תגור אתה שבוע בעזה, והבטחה שלי הערבים שאתה כל כך אוהב, לא ישאירו אותך חי.
אתה מדבר כל כך הרבה שטויות, מה זה משנה מתי יש לך חופש? ראשון או שבת ?
ואם אתה רוצה לחגוג את החגים של המוסלמים ולקבל חופש, תגור במדינה מוסלמית (שם אין אפילו חופש דיבור).

אתה נהנה מהמדינה ויורק לה בפרצוף, לא חשבתי שאתה כזה.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:59.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ