|
![]() |
# 1 |
תודה על תרומתך.
|
מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?
|
![]() |
![]() |
# 2 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות. כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית. לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php תודה למגיבים עומר |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
אחראי פורום שמות מתחם
|
ציטוט:
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות. כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.
__________________
Qruso.com - פלטפורמה קלה ופשוטה לבניית אתרי מובייל מתקדמים |
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
![]() אז במקום כל פעם לתת תרופה, יש מראש חיסון. |
|
![]() |
![]() |
# 5 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
א. קיימת היררכיה בסוג התקלות ובזמן המושקע לפתרונן, במקרים דחופים תמיד קיימת תמיכה טלפונית. ב. מרבית הבעיות או תקלות שלקוחות נתקלים בהן אינן תקלות שדורשות טיפול מיידי וסובלות דיחוי, עקב כך ההבדל בין שעה לחמש שעות בזמן הפתרון אינו משמעותי. ג. אתה מוזמן לשאול את הלקוחות שלנו אם למישהן ששלח אימייל באמת לקח 48 שעות עד שהוא קיבל תגובה, בדרך כלל זה עניין של שעה עד ארבע שעות מעת שליחת המייל, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה תקופת הארכה למקרים שבהם אנו צריכים להשקיע יותר זמן במציאת פתרון לסוגייה. עומר |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
אחרי שאצבור קצת נסיון בחברה, אוכל לענות לאנשים טלפונית. כפי שעומר ציין, לפניות דחופות ישנם מספרי טלפון נוספים אליהם תוכל לפנות בכל עת. יום טוב! דור.
__________________
ICQ - 110186677
Email/MSN - Dor.levy@gmail.com |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|