הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 25-02-08, 09:17   # 1
A1ex
תודה על תרומתך.
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 2,478

A1ex לא מחובר  

מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?
  Reply With Quote
ישן 25-02-08, 16:38   # 2
Omer
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי A1ex צפה בהודעה
מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?
בעקרון התמיכה הטכנית שלנו למקרים שאינם דחופים מבוססת על שירות באימייל המטופל בתוך כ-48 שעות,
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות.
כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית.

לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php

תודה למגיבים
עומר
  Reply With Quote
ישן 10-03-08, 14:29   # 3
Ohara
אחראי פורום שמות מתחם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 39
הודעות: 935

Ohara לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Omer צפה בהודעה
בעקרון התמיכה הטכנית שלנו למקרים שאינם דחופים מבוססת על שירות באימייל המטופל בתוך כ-48 שעות,
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות.
כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית.

לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php

תודה למגיבים
עומר
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.
__________________
Qruso.com - פלטפורמה קלה ופשוטה לבניית אתרי מובייל מתקדמים
  Reply With Quote
ישן 10-03-08, 15:41   # 4
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי shreder צפה בהודעה
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.
אתה לא צריך תמיכה עם חברה כזאת טובה הכל עובד פיקס. ואם יש בעייה? שולחים להם הודעה, תוך שעה-שעתיים הם יענו לך, יש משהו יותר דחוף? טלפון.
אז במקום כל פעם לתת תרופה, יש מראש חיסון.
  Reply With Quote
ישן 10-03-08, 19:34   # 5
Omer
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי shreder צפה בהודעה
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.
זה ממש לא מגוחך מכמה סיבות ואני אסביר לך אותן,

א. קיימת היררכיה בסוג התקלות ובזמן המושקע לפתרונן, במקרים דחופים תמיד קיימת תמיכה טלפונית.

ב. מרבית הבעיות או תקלות שלקוחות נתקלים בהן אינן תקלות שדורשות טיפול מיידי וסובלות דיחוי, עקב כך ההבדל בין שעה לחמש שעות בזמן הפתרון אינו משמעותי.

ג. אתה מוזמן לשאול את הלקוחות שלנו אם למישהן ששלח אימייל באמת לקח 48 שעות עד שהוא קיבל תגובה, בדרך כלל זה עניין של שעה עד ארבע שעות מעת שליחת המייל, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה תקופת הארכה למקרים שבהם אנו צריכים להשקיע יותר זמן במציאת פתרון לסוגייה.

עומר
  Reply With Quote
ישן 25-02-08, 17:38   # 6
KirK
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 64
שלח הודעה באמצעות ICO אל KirK שלח הודעה באמצעות MSN אל KirK

KirK לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי A1ex צפה בהודעה
מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?
לאט לאט.. רק נכנסתי.
אחרי שאצבור קצת נסיון בחברה, אוכל לענות לאנשים טלפונית.
כפי שעומר ציין, לפניות דחופות ישנם מספרי טלפון נוספים אליהם תוכל לפנות בכל עת.

יום טוב!
דור.
__________________
ICQ - 110186677
Email/MSN - Dor.levy@gmail.com
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 08:09.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ