|
|
# 9 |
|
הוסטסניון
|
מסכים בהחלט עם silvup...עמוס ביותר. קצת מגושם לי. בעיצוב דחוס כ"כ לא הייתי משתמש בכפתורים כאלה מתחת למוצרים.
בכל זאת העיצוב די נחמד. הלוגו טוב, התפריט בצד בהחלט משרת את המטרה. עיצוב טוב. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|