|
|
|
|
# 1 |
|
Permanently Banned
|
יש לי את הסרט הזה כבר לפני עוד 3-4 ימים ..
עדיין לא ראיתי.. |
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
תרשה לי לכתוב לך בתעודת זהות פעמיים גבר גבר.... אין כמו לראות סרט בקולנוע. אחי הקטן ואני בד"כ רואים סרטים בלי תרגום אבל את הסרט הזה לא מוכן לראות במחשב. אין כמו חווית צפיה כמו של קולנוע.
__________________
בברכה, אבישי שמחוני. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|